The real power behind whatever success I have now was something I found within myself -- something that's in all of us, I think, a little piece of God just waiting to be discovered. Tina Turner
Verder denk ik dat zijn provider contacten wijnig zin heeft. Ik kan het fout hebben natuulijk maar ik denk niet dat dit onder abuse valt.
[ Voor 54% gewijzigd door yGiDoRp op 27-08-2003 17:31 ]
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Ik kwam er al gauw achter dat ze een inbel provider gebruikte met dynamische IP adres toewijzing, en besloot op een gegeven moment gewoon de hele IP range te blokkeren op mjn domain.
Ik weet niet wat voor een hoster je gebruikt, maar de meeste hosters laten het toe om bepaalde IP's te blocken. Na een maand of 3 heb ik de block trouwens weer weggehaald, en de dame in kwestie is nooit meer teruggekomen.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ja ok dat lijkt me dan een manier met zo'n script, want admin rechten heb ik niet en logfiles ook niet. Maar hoe doe ik dat dan met zo'n script? Kun je me dat uitleggen?
The real power behind whatever success I have now was something I found within myself -- something that's in all of us, I think, a little piece of God just waiting to be discovered. Tina Turner
Misschien dat je even in je access log kunt kijkenlibralion schreef op 27 August 2003 @ 17:21:
Hallo,
Kan iemand me helpen? Ik heb al maanden last van een of andere gestoorde, die elke keer stomme dingen schrijft in mijn guestbook. Eerst heb ik hem genegeerd, maar het houdt niet op. Hoe kom ik aan zijn ip nummer, zodat ik zijn provider kan schrijven?
Mijn eigen provider wil me wel helpen, maar die vraagt 75 euro per uur en dat vind ik een beetje teveel van het goede.
Het gastenboek staat hier en volgens mij is het de 2e alweer: die van het webdesign:
www.libralion.com/guestbook.html
Mijn dank is groot.
ja maar dan moet ik wel eerst een ip hebben. Ik heb je trouwens gemaild.