Toon posts:

Philips drivers ? waar te vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eigenlijk op zoek naar een update van mijn drivers voor mijn philips
combo dvd/cd brander.

Het stomme apparaat weigert dvd's te lezen (branden doet ie trouwens wel
goed ).

Op de site van philips.nl wordt ik ook geen zier wijzer, en ook de search biedt
weinig soelaas. Ik dacht dat een driver update dit probleem wellicht kan verhelpen.

Iemand suggesties :

Het betreft dus een Philips DVD/RW combo type uit de 3200 series.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:03

momania

iPhone 30! Bam!

Op de philips site:
consumer electronics -> pc stuff

vanaf die site : manuals/drivers en in de popup zoeken op "3200" en als land Netherlands selecteren..

En zie daar dan de firmware upgrades B)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Heb je Deze?

Umm, hier kan je dus de Firmware downloaden

[ Voor 3% gewijzigd door swampy op 27-08-2003 17:24 ]

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Nee helaas geen drivers kunnen vinden voor mijn specifieke rom, er staan overigens maar
twee dvd/cd-rw op de site van Philips.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:03

momania

iPhone 30! Bam!

Maar heb je die firmware update nou geprobeerd dan?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Het stomme apparaat weigert dvd's te lezen
Zie je wel de directory inhoud?

Verwijderd

Topicstarter
Firmware updates zoals jij ze noemt Momania hebben volgens mij betrekking op een geheel ander apparaat.

En Euss, nee ik zie de directory inhoud ook niet. Hij gaf eens een foutmelding trouwens, weet niet meer wat er gezegd werd. Een Aspi fout nog wat...

Verwijderd

Heb je al geprobeert om de ASPI-drivers opnieuw te installeren?
http://aspi.radified.com/
SA Faq: ASPI
Bij het branden wordt nl. de ASPI van je brandprogramma gebruikt en niet van Windows...

Kijk eens in je logfiles van Windows en of bij Hardware er uitroeptekens staan ivm conflicten (check gelijk of DMA wel is ingeschakeld).

De foutmeldingen die je krijgt moet je ook even door Google heengooien (en hier posten als je er daarna niet uitkomt).

In het laatste geval: trek alle overige opticals (CDRW/DVD/DVDRW) eruit behalve je probleem apparaat om te kijken of het een IRQ/kabel/vaag ander probleem is.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 02:47 ]

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

PKoning, je hebt geluk, ik ben toevallig vandaag aan het kijken voor iemand die net zo'n apparaat heeft als jij. En zie dat jij woendag met je problem hier was. Het apparaat van hem is ook nogal brak. De Philips-site is verre van duidelijk!, zo ook de aanduiding opde DVD/RW3200. Ik heb hem er ff uitgesloopt en het gaat hier om Model no RWDV3210 (prodnr: AH510304003998).

Hier:

http://www.consumer.phili...SU&productId=RWDV2010K_00

Kan je meer vinden (sorry voor de lange string).

Ik ben er net achter, dus moet ook nog even goed kijken hoe en wat qua flashen. Op deze pagina staat dus Firmware upgrade software, userguides en uitleg.

Suc6

b.t.w., laat nog ff weten of je er iets aan hebt.

[ Voor 2% gewijzigd door Rafe op 31-08-2003 12:42 . Reden: even een [url] tag erin gedaan ]

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Pagina: 1