• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:11
Ok, ik weet het, er zijn al veel topics in dit genre opgestart, zelfs met dezelfde vraag, maar kheb nog steeds mijn antwoord niet.

Een tijdje geleden heb ik de Tornado USB pen gekocht, ik heb de nieuwste drivers van internet gehaald, en geInstalleerd.
Mijn T68i vindt mijn pc, ook de software vindt mijn gsm:

Afbeeldingslocatie: http://beont.hso.be/fout1.JPG

als ik de bijhorende adresboek beheerder enz wil gebruiken, vindt hij mijn gsm niet terug, ook de software van Sony ericcson niet

na allerhande software geprobeerd te hebben, heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord, welk programma, volledig werkt.
Als ik een foto doorstuur van mijn gsm naar de pc, wordt hij zogezegd verzonden, maar de Bleu USB magic Crasht. gewoon fout verzenden naar microsoft blablabla...

Bestaan er degelijke drivers voor deze Bluetooth usb pen, en tevens goede software om adresboek enz te beheren? en hoe zit dat met die seriele verbindingen, moet dat nu uitgezet worden in de software van bleu usb magic?

met dank bij voorbaat, en gelieve geen andere links ofzo te geven want de meeste hebben toch andere problemen en usb sticks