~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
nee dus...[22/Aug/2003:01:18:09 +0200] "GET /scripts/..%255c%255c../winnt/system32/cmd.exe?/c+dir" 404 365 "-" "-"
Erm das de van de pc van TS naar de "aangevalde machine", dat dat niet lukt (404) duidt er alleen op dat die machine niet kwetsbaar is.
[ Voor 3% gewijzigd door SpamLame op 27-08-2003 17:23 ]
Verwijderd
ok verkeerd gelezen 
heb je toevallig niet lopen kutten met een of ander hacktooltje?
of misschien wel een trojan/virus die dit gebruikt (ken er ook geen anders dan codered) maar gebruik ff een netwerk monitor, kan je zelf zien of je dat uitstuurt...
of misschien wel een trojan/virus die dit gebruikt (ken er ook geen anders dan codered) maar gebruik ff een netwerk monitor, kan je zelf zien of je dat uitstuurt...
Dan zou ik dat vanaf de UT ofzo doen, niet vanaf m'n eigen huisserver die op mijn naam geregistreerd staat bij het SNTVerwijderd schreef op 28 August 2003 @ 10:49:
Zal ik zo idd maar eens installeren, kijken of 't wat oplevert.of misschien wel een trojan/virus die dit gebruikt (ken er ook geen anders dan codered) maar gebruik ff een netwerk monitor, kan je zelf zien of je dat uitstuurt...
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~