SBlive omdraaien

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:58

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik heb nu 2 jaar een SBlive! en heb altijd met plezier met de 2 uitgangen gewerkt. Nu wordt je wat ouder en dan hoeft dat 3d herrie niet meer zo..

Nu wil ik mijn PC-boxen op uitgang 1 hangen en mijn dolby-feest o uitgang 2.

Hoe kan ik mijn SBlive nu de opdracht geven als ik dvd/divx ga kijken dat ik alle geluid alleen uit uitgang 2 wil hebben.. En daarna dus weer uitgang 1 weer gebruiken als de film afgelopen is..

Maar ik wil maar 1 poort open hebben. Want als je beide poorten op hebt (4 speaker mode) en je zet de 3dmixer zo dat alles uit poort 2 komt klinkt dat niet fijn omdat er weer 3d rommel in gegooit wordt..

Dus ik wil gewoon kunnen kiezen welke uitgang alleen primaire mag zijn..

Snappen jullie het nog¿

AKA Rinkel weblog

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:45

Destruction

(ex-)Automonteur

tja je kunt ook ff de connector's op je gel.kaart omwissellen als je je dolby feest wilt gebruiken ,

ik heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt ( wel hoe je een geluidskaart aansluit ) maar niet hoe je dat wat jij graag wilt kan regelen ) :)

volgen jullie mij ook nog ??????

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Op donderdag 30 november 2000 22:33 schreef pier het volgende:
tja je kunt ook ff de connector's op je gel.kaart omwissellen als je je dolby feest wilt gebruiken ,
Zo doe ik het op het moment ook.. Maar de sblive moet dat gewoon kennen als je de technische gegevens bekijkt

* Typo *

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Kon dat niet direct in AudioHQ met een of andere EAX-instelling ofzo? Ik weet het niet meer precies, omdat ik geen Windows meer gebruik, maar ik dacht dat het daar ergens in te stellen was welke kanalen je wil gebruiken. Dan moet je gewoon aan het begin van de film de 'theme' instellen (of binden aan de mediaplayer) en daarna weer de standaardinstellingen.
Succes :)

P.S.: SBLive omdraaien... eviLBS? >:)

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Bestaat die alive club nog . Misschien dat die meer weten

AKA Rinkel weblog