Toon posts:

Outlook 2002 (Office XP): Recurring Appointment vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil in Outlook 2002 een afspraak iedere maandag laten terugkomen en dat gedurende een vaste periode van 7 weken (dus niet heel het jaar). Via Recurring is het me al gelukt om de afspraak iedere maandag terug te laten komen. Maar nu pakt hij alleen nog heel het jaar. Hoe beperk ik de afspraak nu tot iedere maandag, 7 weken lang?

En is het dan ook mogelijk om in die zeven weken een week vrij te laten (vakantie)? Dus bv. maandag 1,2,3,vakantie, 4,5,6,7.

Alvast bedankt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoe beperk ik de afspraak nu tot iedere maandag, 7 weken lang?
Ik gebruik OL2k en weet niet wat er anders is in OLXP, maar bij mij is repeat for/until een standaard optie als je op Recurrence (of handiger: F1) drukt :?

Een week niet: dubbele planning of gewoon een tweede planning maken. Als je er wat meer vanaf weet misschien via VBA "met de hand" inplannen als er niets nieuws over in de handleding van OLXP staat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
OK, tnx.

Best wat functionaliteit dus standaard. Kwam tijdens het zoeken op internet ook nog een plugin tegen (helaas niet gratis) die nog wat opties toevoegd.
Misschien handig voor mensen, dus daarom bij deze de link

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Handig linkje, dat is idd wat je zou kunnen doen via VBA, maar dit is even makkelijker :) en duurder als je geen uurloon meerekend :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)