conrad

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Hello tweakers,

Ik heb een paar fannetjes nodig om m'n kast wat frisser te maken. Nu wil ik graag bij conrad van die dingen bestellen (supergoedkoop).
Nu zie ik een beetje vaag staan van: verzending onder rembours, kost 4 gulden extra!
Klopt dit? ik dacht dat verzenden onder rembours altijd 20 piek was.
Bedoelen ze misschien, je moet ons nog 4 gulden extra betalen, en dan ook nog 20 piek aan de postbode, of moet je gewoon 4 piek extra betalen aan de postbode?
iemand?

Verwijderd

Je betaalt gewoon 4 gulden extra aan de postbode. Dus bovenop de artikelprijs, verzendkosten, administratie en verzekering. Kom je uit op rond de dertien gulden verzendkosten (voor zeer trage levering, meer dan een week)

Verwijderd

Dan geef je ze toch een eenmalige machtiging om het bedrag van je bankrekening af te schrijven? Komen de verzendkosten op iets van 8 piek. Als ik mijn bestelling fax en ze machtig heb ik meestal alles binnen een week in huis.

Maar voor specifieke fans kun je die toch het beste bij 3DfxCool in de States bestellen. Binnen 4 dagen in huis en goedkoper dan Conrad. (mijn ervaring)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Wat ik niet snap, is waarom dat verzenden altijd zo duur moet zijn.
Wij hanteren geen verzendkosten wanneer er boven de 150,- besteld wordt, als je daaronder zit, betaal je 7,50 verzendkosten, zit je dan ook nog eens onder de 50,- dan komt er 5,- bij, dus maximaal 12,50.
Dit geldt voor "gewone"- en remboursklanten.
Voor dat geld proberen we het ook nog binnen 24 uur te leveren! (mits op voorraad, natuurlijk ;))
Het kan zijn dat wij speciale afspraken hebben met de PTT, maar dan nog.
Kaj.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:22
als je nu iets besteld reken maar op zo'n leveringstijd van twee weken heb pas ook iets besteld heeft meer als 2 weken geduurd ( en dat terwijl ze zeiden dat het binnen 1 week er zou zijn en alles was op vooraad )
problemen liggen nl bij het centrum van conrad in duitsland alles is daar een puinhoop nu

.

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Als je toevallig in de buurt van Rotterdam woont, bij Mediamarkt (binnenwegplein) hebben ze ook vrij goedkope pc-coolers (en meer goedkope pc produkten).

• QuarkuS
  • Laatst online: 31-08 16:29
Pas op met Conrad. ALs er twee mensen op één adres iets bestellen of ooit iets besteld hebben, verzenden ze onder rembours ipv met machtiging. Dat zeggen ze ook niet, dat doen ze gewoon. Ze zeggen pas wat als je ze daarover opbelt.

Balans Energie 48,2kWh batterij | 7.395 Wp Enphase | Vaillant aroTHERM Plus 75

Verwijderd

Bij Conrad hebben ze drie onkosten bij het onder rembours versturen, remboursement/verzekering/administratiekosten
maar nu met de feestdagen zal het overal wel een trage boel zijn, en ik zou wachten tot het nieuwe jaar, ivm evt. millenium administratie problemen... ;)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dat verzenden is inderdaad een van de struikelblokken in deze kersttijd, maar dan nog...
Het meest simpele ding duurt verdorie een week bij Conrad. :(

• jeroen|IA
  • Laatst online: 26-05-2025
Kastfans moet je helemaal niet bij Conrad gaan halen, maar gewoon bij de electronicaboer op de hoek. Heb je precies dezelfde fans (ball-bearing en zo) voor veel minder geld.

• RdB_IA
  • Niet online
Ik heb ff gekeken bij de electronicaboer, en daar zijn ze vrij duur (15 piek en meer)
bij conrad hebben ze die dingen voor ongeveer 5 gulden per stuk.
Ik kan er wel een paar gebruiken, dus dacht ik dat ik beter maar bij conrad kon bestellen..maar ik maak uit jullie replies op dat het ongeveer 30 piek aan verzendkosten gaat kosten..beetje veel ja

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Bij Conrad werken alleen een stel mong..Down syndroom lijders.
Zit nu al een half jaar te wachten op de afhandeling rond een defecte CD-ROM speler (ja,Boonstra)
Ben al bijna meer geld kwijt aan bellen en faxen (nou ja m'n baas dan :) )dan het ding gekost heeft.
Ga binnenkort maar rente vragen.
:( :( :( :(

Een cliche is ooit origineel begonnen

Pagina: 1