Hallo, ik heb net mijn pc helemaal opnieuw moeten opbouwen (mobo, proc, voeding en geheugen waren kapot) de rest was getest en kwam uit dat et nog werkten.
Nu heb ik het volgende in mijn pc hangen:
- amd XP 2600+
- 1x512 DDR
- A7N8X-X mobo
- 40 en 120 gig HD
- GEFORCE 4 TI 4200
- geluidskaart enzv eznv
mijn probleem is dat tijdens spelletjes en ook in windows er heel snel een blauw scherm komt, die enorm snel weggaat omdat ie dan alweer opnieuw opstart. Dit is zeer frustrerend. Daarom is mijn vraag, houd windows XP log's bij van blauwe schermen? ik heb geprobeert te zoeken maar kwam niet op het antwoord van mijn vraag.
ter info MB draait +_ @ 30 Gr. Celsius
PROC +- @ 60 Gr. Celsius
ik heb de computer geformateerd en opnieuw geinstalleerd (iig de schijf waar XP op moest komen) nadat de nieuwe mobo en proc erin gingen.
Groetjes en alvast bedankt,
Jan
Nu heb ik het volgende in mijn pc hangen:
- amd XP 2600+
- 1x512 DDR
- A7N8X-X mobo
- 40 en 120 gig HD
- GEFORCE 4 TI 4200
- geluidskaart enzv eznv
mijn probleem is dat tijdens spelletjes en ook in windows er heel snel een blauw scherm komt, die enorm snel weggaat omdat ie dan alweer opnieuw opstart. Dit is zeer frustrerend. Daarom is mijn vraag, houd windows XP log's bij van blauwe schermen? ik heb geprobeert te zoeken maar kwam niet op het antwoord van mijn vraag.
ter info MB draait +_ @ 30 Gr. Celsius
PROC +- @ 60 Gr. Celsius
ik heb de computer geformateerd en opnieuw geinstalleerd (iig de schijf waar XP op moest komen) nadat de nieuwe mobo en proc erin gingen.
Groetjes en alvast bedankt,
Jan