Sinds een tijdje kon ik niet meer in taskmanager en regedit komen, ik ben er nu even naar op zoek gegaan, en dit kwam door een bestand genaamd filecrack.exe. Hij opende ook een connectie naar port 6666
Als ik zoek op filecrack.exe bij bijvoorbeeld google krijg ik geen hits.
Mijn vraag is eigenlijk is dit een virus geweest, en zo ja hoor je zulke dingen te melden bij bijvoorbeeld Symantec..
in register staat dit erbij als omschrijving: Winsock2 driver
Op internet zijn meerdere virussen te vinden met dezelfde kenmerken.. maar mijn norton 2003 detecteerd em niet.. (laatste virus definitie´s 20-08-2003)
kan ik zonder problemen dit bestand uit mijn register verwijderen? en van mijn harde schijf? en moet ik hiervan een kopie sturen naar symantec oid??
Als ik zoek op filecrack.exe bij bijvoorbeeld google krijg ik geen hits.
Mijn vraag is eigenlijk is dit een virus geweest, en zo ja hoor je zulke dingen te melden bij bijvoorbeeld Symantec..
in register staat dit erbij als omschrijving: Winsock2 driver
Op internet zijn meerdere virussen te vinden met dezelfde kenmerken.. maar mijn norton 2003 detecteerd em niet.. (laatste virus definitie´s 20-08-2003)
kan ik zonder problemen dit bestand uit mijn register verwijderen? en van mijn harde schijf? en moet ik hiervan een kopie sturen naar symantec oid??