Toon posts:

acer n10 + tomtom probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ten 1e weet ik nie zeker of deze draad hier thuis hoort, zo niet dan verplaatsen aub.

ik heb al een tijdje een acer n10 en daarop wil ik net als een ipaq die we hebben tom tom draaien. Ik heb hiervoor een Rikaline GPS 6021-xs, maar als ik de software installeer dan geeft ie de volgende melding:

Cannot determine location of data. Please re-install data and/or application.

ik heb al geprobeerd om em op et interne geheugen te installen en op de externe. Tevens heb ik ook nog de nieuwste tom tom update opgehaald. En heb meerdere resetten uitgevoert. Geen van dit heeft geholpen..

wat kan ik h ieraan doen en is dit een bekent probleem??

• ZGearloose
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 08:48
Ik heb het ook een aantal keer gehad maar na resetten (ongeveeer 5 seconden lang ingedrukt houden) werkt het weer. misschien rom versie 1.00.11 proberen

Verwijderd

Topicstarter
gizzmo4u schreef op 27 August 2003 @ 13:23:
Ik heb het ook een aantal keer gehad maar na resetten (ongeveeer 5 seconden lang ingedrukt houden) werkt het weer. misschien rom versie 1.00.11 proberen
hmm 5 sec resetten helpt nie... die rom versie kan ik gewoon bij acer downloaden?? ik heb er nu 7 opstaan

• ZGearloose
ja moet je even de "ftp site browsen" kiezen. heb je toevallig ook Checkpoint oid erop staan?
nij mij staat software in het geheugen en de kaarten op mijn sd card...suc6

Verwijderd

Topicstarter
wil ik er een andere rom opzetten dan moet ik et volgende doen zegt ie:

How to flash new ROM image
==========================
Simply do the following steps:
1. [Desktop] Install Microsoft ActiveSync 3.5. or later
2. [Desktop] Disable the USB Port from ActiveSync.
2. [Desktop] Make sure the USB driver for Acer n10 device is installed.
3. [Desktop] Run Acer n10 Flash Tool.
4. [Acer n10] Set the hard reset switch to OFF position.
5. [Acer n10] Connect Acer n10 Handheld to PC Desktop.
6. [Acer n10] While holding down both Windows Start button (left side) and Today button, set the hard reset switch to ON position.
7. [Desktop] Click Start button on the Flash Tool on desktop.
2. [Desktop] Enable the USB Port from ActiveSync.

nu begrijp ik stap 2 nie... als je de usb poort uitschakeld kan hij de acer toch nie vinden... en als ik em aan laat staan dan krijg ik een melding dat ie uit moet...

• ZGearloose
ja klopt het is ook een beetje vaag maar je moet het wel doen :) Waarschijnlijk is dit bedoeld zodat active sync niet kan synchronizen tijdens het flashen. Bij mij is het in ieder geval ook gelukt...

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de late reactie :S

heb die nieuwe versie er nu op staan, maar krijg nogsteeds dezelfde fout melding.. wat kan dit zijjn???

et = btw wel een tom tom van een ipaq, kan daar nog iets in zitten dat het alleen op die ipaq werkt ofzo??

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 14:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
probleem = opgelost, heb ffies allus leeg gegooid en de nieuwste versie van tomtom geinstalt. De kaarten op de sdkaart en et proggie op de acer zelf. werkt perfect nu :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 20:35:
probleem = opgelost, heb ffies allus leeg gegooid en de nieuwste versie van tomtom geinstalt. De kaarten op de sdkaart en et proggie op de acer zelf. werkt perfect nu :)
Waar bevind je je nu? ;)
Pagina: 1