Hoe installeer je TTM2003/labalaba op online server?

Pagina: 1
Acties:

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01-2025
Mijn clan heeft een Unreal Tournament 2003 2on2 server lopen bij Gameservers.net. We hebben verder geen problemen maar zou graag de server willen updaten met de nieuwste TTM, TTM2003v23, en de reporting bot labalaba v1.2.
Ik heb me hier inverdiept en veel geprobeerd maar het werkt gewoon niet. En een fatsoenlijke handleiding op internet ho maar.....

Dit staat er wel:
Installation

The installation procedure is as follows :

1.Download the file ttm2003v23.zip from TTM2003 downloads page (http://www.planetunreal.com/ttm/downloads.html).
2.Unzip the files into their respective folders. There are 4 folders inside the zip file, simply copy the contents from these folders into their respective folders in your UT2003 install directory.
3.Open your UT2003.ini file and under the [Engine.GameEngine] header add this line: ServerPackages=ttm2003v23
4.Start an Instant Action and add TTM2003 v2.3 to the list of mutators, or join an online server with TTM v2.3 enabled and play the game. At any time during the game you can access the in-game TTM menu simply by pressing F7 or getting into the console (press: ~) and typing ‘menu’.

Dit is om je eigen ut2003 te updaten. Een online server werkt anders.
De mensen in #ttm op Qnet geven ook al geen gehoor dus jullie zijn mn laatste hoop :P

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
ik dacht dat t wel zo werkte maar je moet wel je server opnieuw opstarten, of via en bepaald iets on the fly kunnen doen.. weet het niet precies maar je kan t ff vragen aan onze server beheerder, die is als t goed is vanmiddag weer op irc
#dutchelite en ff NL][WisMerHill contacten.

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

staat de TTM2003 v2.3 wel in de lijst van mutators dan? kun je eventueel zien in de webadmin functie van UT

Uiteraard zul je wel je server moeten rebooten anders laad ie natuurlijk het lijntje ServerPackages=ttm2003v23 niet :)

Kweet dat je met "admin quit" in UT (436 niet 2003 dus) de server kunt rebooten, dit alleen als de server als process draait of in een batchloop.. maar dus not sure of het ook met 2003 kan.

Je zou het natuurlijk ook aan een admin van gs.net kunnen vragen, die zouden dat toch ook moeten weten lijkt me :?

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
Verwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 15:21:
staat de TTM2003 v2.3 wel in de lijst van mutators dan? kun je eventueel zien in de webadmin functie van UT

Uiteraard zul je wel je server moeten rebooten anders laad ie natuurlijk het lijntje ServerPackages=ttm2003v23 niet :)

Kweet dat je met "admin quit" in UT (436 niet 2003 dus) de server kunt rebooten, dit alleen als de server als process draait of in een batchloop.. maar dus not sure of het ook met 2003 kan.

Je zou het natuurlijk ook aan een admin van gs.net kunnen vragen, die zouden dat toch ook moeten weten lijkt me :?
rebooten hoeft niet persee, wij hebben 2 servs bij gs.net en daar kan je het ook on the fly doen.. maar kweet ff niet hoe

Bier, Whiskey en Metal!!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01-2025
ik heb het al.....
bTournament=True.......in ut2003.ini moet op False staan ;)

thx to Pakman

opgelost dus....thx to all

Slotje?

[ Voor 18% gewijzigd door CRAM op 27-08-2003 21:29 ]