Ik heb thuis ADSL lite van zonnet en heb opeens sinds 3 dagen hele rare keuren. Als ik namelijk verbinding maak met zonnet is er nog niks aan de hand. Maar zodra ik dan inet-explorer open of msn probeer te starten loopt de computer altijd binnen 10 sec compleet vast! Ik moet dan gewoon de computer resetten met de hand. Ondertussen heb ik nu al 2x windows er schoon opgezet maar het blijft maar steeds terug komen.
Ook heb ik al nieuwere drivers van de Alcatel speedtouch 330 gedownload maar mag nog niks baten. Nu hoor ik langzaam aan dat het misschien de nieuwe blaster 3 virus zou kunnen wezen?? Ik weet het iig niet meer.
Fixblast heb ik trouwens ook al paar x gedraaid maar die vind niks iig. Ook norton heb ik erop staan met de laaste virus definities maar die vind ook helemaal niks.
Ook heb ik al nieuwere drivers van de Alcatel speedtouch 330 gedownload maar mag nog niks baten. Nu hoor ik langzaam aan dat het misschien de nieuwe blaster 3 virus zou kunnen wezen?? Ik weet het iig niet meer.
Fixblast heb ik trouwens ook al paar x gedraaid maar die vind niks iig. Ook norton heb ik erop staan met de laaste virus definities maar die vind ook helemaal niks.