Onlangs een Dimm SDRAMM 100 mhz 64 Mb gekocht voor een Compaq deskpro 2000. Hierin zat een 16 Mb sdramm module. Wanneer ik de 64 Mb erbij plaats dan geeft het evaluatieprogje aan dat er 148 Mb totaal geplaatst is. Vervolgens klapt start de PC niet meer door naar windows door de check himem. Deze kan je wel uitschakelen in de config testmem :off in te schakelen.
Wanneer ik de 64 in de eerste bank zet en de 16 mb in de tweede start de pc helemaal niet op. Ook niet wanneer ik de 16 Mb eruit haal. Deze start alleen maar op met de 16Mb in de eerste bank.
De 64 Mb is wel goed, hij draait op ditmoment in mijn eigen PC.
Volgens de beschrijving en Compaqmedewerker en de verkoper bij Alternate moet deze dimm gewoon passen en draaien. Passen doet hij wel maar draaien ho maar.
Iemand raad op deze kerstdag
Wanneer ik de 64 in de eerste bank zet en de 16 mb in de tweede start de pc helemaal niet op. Ook niet wanneer ik de 16 Mb eruit haal. Deze start alleen maar op met de 16Mb in de eerste bank.
De 64 Mb is wel goed, hij draait op ditmoment in mijn eigen PC.
Volgens de beschrijving en Compaqmedewerker en de verkoper bij Alternate moet deze dimm gewoon passen en draaien. Passen doet hij wel maar draaien ho maar.
Iemand raad op deze kerstdag