Toon posts:

DNS => Hoe, wie wat en waar ?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil onder linux een DNS-server opgaan bouwen als test. Nu ben ik enige tijd geleden al opzoek gegaan naar howto om een DNS op te zetten onder Linux, maar tevergeefs. IK heb vandaag nog even gezocht op het forum hier maar ik kna hier echt niets vinden hoe dit te gaan doen.

Ik ga uit van de nieuwste RedHat (tenzij jullie anders aanraden) En ik wil geen X gebruik maken van X.

Stel ik hen het ding draaiende en ik wil een DNS-record toevoegen, zal ik dit via een tooltje doen of gewoon via SSH in een terminal-venster ?

Verwijderd

Sorry hoor maar wat dacht je van www.google.nl, zoek eens op linux en named.
Ik denk wel dat je een how-to kunt vinden.

En kijk ook eens op www.webmin.com. Webmin is een handige tool voor het beheren van je servers.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 12:11:
Ik wil onder linux een DNS-server opgaan bouwen als test. Nu ben ik enige tijd geleden al opzoek gegaan naar howto om een DNS op te zetten onder Linux, maar tevergeefs. IK heb vandaag nog even gezocht op het forum hier maar ik kna hier echt niets vinden hoe dit te gaan doen.
OK, gaan we even voor de gein testen of dit waar is :
[google=howto dns linux]

Goh, kijk nou (doet een poging om verbaast te kijken) een hele f*cking lijst met allemaal howto's

Doe me de volgende keer een plezier, en ga wel eerst zelf zoeken, want dit soort onzin trapt echt geen hond in :/

Slotje.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.