[XP Prof] bestandsmappen wil niet openen

Pagina: 1
Acties:

• jll
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:03
hallo allemaal

Ik heb net ff wat icoontjes verandert van een aantal mappen. Maar nu had ik het icoon van alle bestandsmappen verandert maar ook weer terug omdat het niet mooi was. dit heb ik gedaan in mapopties en dan bestandtypes.

alleen nu het probleem ... als ik nu een map aanklik krijg ik het window van de zoekresultaten te zien !!!!!! 8)7 8)7 aaarrghh :( :( en niet dus de onderliggende map, errug lastig dus wie weet wat ik perongeluk verandert heb of weer gewoon de oplossing ??????

the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi

Verwijderd

Zijn het dan geen Snelkoppelingen ipv Mappen??

• jll
Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 12:07:
Zijn het dan geen Snelkoppelingen ipv Mappen??
nee gewoon mappen in mijn explorer

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Even uit mijn hoofd:

Extra>MapOpties>(Bestands)Map>Geavanceerd>open>Standaard

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• jll
hhmm nee dat werkt dus niet in dat lijstje staan een paar dingen van winamp en find staat onderaan , bij een andere gewone map staat er explore en open bij maar niet bij bestand map.

• jll
hmmm ben nog ff wat aan het proberen maar wil niet echt. Het is echt heel frustrerend. Misschien weer iemand een code waarmee je de onderligende map kun openen ????

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zou je alsjeblieft voortaan 24 uur willen wachten voordat je je topic kickt. Zie ook de FAQ Forumgedrag - Not-done.

En aangezien ik toch niet de beroerdste ben: Search Companion Starts If You Double-Click a Folder
Gezocht op support.microsoft.com naar 'folder search'.

• jll
Compubiter schreef op 27 augustus 2003 @ 21:41:
Zou je alsjeblieft voortaan 24 uur willen wachten voordat je je topic kickt. Zie ook de FAQ Forumgedrag - Not-done.

En aangezien ik toch niet de beroerdste ben: Search Companion Starts If You Double-Click a Folder
Gezocht op support.microsoft.com naar 'folder search'.
Oke sorry voor het te snel posten maar wat jij had opgezocht was het wel dus het is alweer verholpen 1000 X dank _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Pagina: 1