Toon posts:

OKee, BBNED ADSL welke ISP zouden jullie nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje, je hebt BBNED in je eigen regio, en je kan je ISP kiezen. Welke ISP zouden jullie nemen, en vooral waarom?

De keuzes zijn

Telebyte
Demon
Cistron
TweakDSL

Andre

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je student bent zou ik kiezen voor surfsneladsl.nl, die zijn namelijk lekker goedkoop :)

Verwijderd

Kweet niet of een mod dit een geslaagd post vindt ;) ? Ik zou zelf es kijken in de search naar ervaringen met verschillende isp's. daar is genoeg te vinden. :)

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:22
Wat je kunt doen is op www.speedtest.nl bekijken met jouw postcode welke provider de beste en de stabielste snelheid leverd.

Demon, geweldige provider imo, alleen hebben ze iets vaags met 150mb per dag of 3 dagen, aan dataverkeer van jou webspace. Voor de rest hebben ze een Fair Use Policy, dus je kan erop los leechen.

Cistron, heeft volgens mij een hard datalimiet. Dat wil zeggen, als jij over de 100GB komt dan word je gewoonweg afgesloten zonder enige waarschuwingen, je wist het immers van tevoren. Zoek dit even na...

TweakDSL is een bekende naam onder de tweakers en schijnt ook prima te zijn.
Telebyte ken ik persoonlijk niet.

57696520646974206c65657374206973206e657264

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Doe zelf eens wat eigen research voordat je een topic opent. Over alle genoemde providers zijn al tientallen topics op GoT langsgekomen. Nog een 'welke is beter?'-topic lijkt me echt niet nodig.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.