Foutje in pricewatch bij TFT-monitoren

Pagina: 1
Acties:

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Een opmerkzame vriend van mij, Philippi14, vraagt zich met mij af waarom een 29" TFT TV tussen de 15" TFT monitoren staat in de PriceWatch:

http://www.tweakers.net/pricewatch/48401 :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:21
eigelijk een beetje offtopic, maar waar ik mij boos om maak met pricewatch is dat sommige reacties op bedrijven door GoT members zijn gedaan met 0 posts... beetje verdacht! Als een bedrijf zijn stats wil opkrikkuh registreren ze een paar accounts en geeft ff een goede reactie (9 of en 10)... :( Kan dit niet aangepast worden dat members boven een bepaald aantal posts pas een reactie kan geven? Iets van 100 of 200 posts ofzo...

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:29

LauPro

Prof Mierenneuke®

offtopic:
Als ik dan ook wat mag opmerken: klopt het dat shop surveys worden opgeschoond :?. Om zo oudere, (negatieve) reacties weg te halen.

[ Voor 8% gewijzigd door LauPro op 27-08-2003 12:12 ]

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat heeft de shopsurvey te maken met de pricewatch?

De monitor staat nu in de juiste categorie.

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:29

LauPro

Prof Mierenneuke®

Gewoon even een offtopic vraagje ;)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
LauPro schreef op 27 August 2003 @ 12:09:
offtopic:
Als ik dan ook wat mag opmerken: klopt het dat shop surveys worden opgeschoond :?. Om zo oudere, (negatieve) reacties weg te halen.
Ja, dat klopt :). Alles van de Z tot de E is nu opgeruimd. De rest doe ik deze week nog.
Pagina: 1