[quake2] 2 spelers achter een vigor

Pagina: 1
Acties:

• mor0n
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-03-2022
Ik speel noggal vaak quake2, mijn broertje houdt er ook welleens van om mee te spelen op zijn eigen pc. Ik connect op een gameserver en mijn broertje op dezelfde, maar dan gaat het fout.
Als ik alleen speel heb ik een ping van 20 a 30, als mijn broertje erbij komt hebben wij een ping van 1000+

Is hier een logische verklaring voor? En is dat verhelpen? Heeft iemand hier dezelfde ervaring mee?

Ik gebruik een vigor2200e en heb een standaard chello lijntje.

Verwijderd

Jullie gebruiken teveel upload. sim-pel :)

probeer eens wat config te tweaken (rate settings naar beneden gooien)

• mor0n
Nee, beide 2kb up en 2 kb down...das in totaal 4kb up en down, dus daar zal het niet aan liggen.

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Dat denk ik wel ;) Veel games gebruiken meer dan dat, en vergeet overhead niet en eventuele vertragingen.

Als je met z'n 2en over dezelfde Inet connectie gaan, dan gebruik je idd teveel upload (trust me 4 KB won't do). Ik heb zelf @Home, en daar is het ook met 2 man bagger (en da's 16 KB/s :()

[ Voor 70% gewijzigd door pSycho-Y2K op 27-08-2003 18:53 ]

• mor0n
pSycho_Y2K schreef op 27 augustus 2003 @ 18:47:
Dat denk ik wel ;) Veel games gebruiken meer dan dat, en vergeet overhead niet en eventuele vertragingen.

Als je met z'n 2en over dezelfde Inet connectie gaan, dan gebruik je idd teveel upload (trust me 4 KB won't do). Ik heb zelf @Home, en daar is het ook met 2 man bagger (en da's 16 KB/s :()
Is niet waar, voorheen wou het perfect zonder router, allebei een ping van 25 en lekker gamen. Alleen we kunnen nou niet terug naar die situatie.

Quake2 geeft aan dat tijdens het spelen gem. 2a3 kb down en up nodig is, dmv een ingebouwd modje.

Misschien meer maar zoals ik zei werkte het voorheen perfect over 1 inet verbinding. zelfs met 3 personen moet ik eerlijk wezen.

wij hebben dan ook een superverbinding bij chello :D

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-01 21:29

b3ta

Hallo

Ik heb nou precies hetzelfde probleem OOK MET QUAKE2 !!! :( Wij hebben een adsl basic abbo met een alcatel speedtouch router erop. Eerst NOOIT last er mee gehad toen we met ze 2en gingen quaken alleen het probleem is gewoon spontaan onstaan!!??

Ik zou echt de gene dankbaar zijn die mij een oplossing kan geven....

80kbees down en 16kbees up (d8 ik)

• mor0n
Dat zou wel moeten kunnen allemaal. Misschien raken de pakketjes in de war in de router ofzo....
Pagina: 1