Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dremels zijn gevaarlijk

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Even een tip voor alle mensen.

Als je gaat dremelen bescherm je dan GOED.

Mijn pa was pas met de dremel bezig (originele ©®dremel) en zo spontaan knapt die hele dremel uit elkaar ! hij had gelukkig een beschermende bril op maar had wel een schram over z'n benen heen.

De dremel hebben we teruggestuurd naar dremel en deze is nu vervangen maar ik blijf het nu een eng ding vinden :{

Mijn tip voor vandaag is, kijk alsjeblieft uit met die dingen !!!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36
Heeft hij te hard gedrukt of ?

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Goed dat je er nog even de nadruk op legt. In een fractie van een seconden kan het gebeurt zijn. :)

Beterschap aan je pa. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Oyster op 27-08-2003 10:59 ]

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 12:34

LauPro

Prof Mierenneuke®

Met alle respect, maar het dragen van een bril en beschermende kleding is toch wel iets dat algemeen bekend zou moeten zijn.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Wat bedoel je precies met "de hele dremel knapt uit elkaar". Was het dat een schroef knapte zodat het hele apparaat uit elkaar lag of dat een opzetstukje het begaf. Of dat de motor vastliep en sprong oid. Iets meer info zou fijn zijn en als het ff kan pics.

Verwijderd

tis wel bekend maar niet iedereen doet het

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:56

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

LauPro schreef op 27 August 2003 @ 10:59:
Met alle respect, maar het dragen van een bril en beschermende kleding is toch wel iets dat algemeen bekend zou moeten zijn.
algemeen bekend != iedereen doet het ook 8)7
Kortom, het is goed dat dergelijke ongelukjes die nog relatief goed afgelopen zijn bekend worden zodat men voortaan ook voor "éven dat ene stukje" een brilletje opzet en aldus erger voorkomen wordt.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

dat jou dremel kapot gaat wil niet zeggen dat ze nu allemaal kapot junnen gaan dit zelfde zie je bij dat balkon wat op het nieuws is geweest( balkon naar beneden gestort) en wat denk je niemand gaat zijn balkon meer op laatst in de krant stond dat er een accu van een nokia gsm is ontploft (de accu was nep) iedereen word meteen bang voor zijn gsm :O

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
LauPro schreef op 27 August 2003 @ 10:59:
Gebeurd nog veel te weinig op dit moment. Ik hoor zo veel mensen met grootspraak die zeggen over die brillen dat het onzin is en dat ze het wel 'effe' fixen. Beetje in de trand van 'mietje' :P Nou laat mij maar een mietje zijn, ik doe mooi een bril op.

Beetje net als motorkleding op een scooter. Motorpak en motorbroek heeft me al wel een keer mijn huid gered, vellen van het pak hingen er bij, liever die van het pak dan mijn eigen vellen :)
Maurice schreef op 27 August 2003 @ 10:59:
Heeft hij te hard gedrukt of ?
Nee hij had practisch geen kracht gezet, die schijfjes breken al als je ze aankijkt :+ druk er maar eens een tussen de vingers :)

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

heb wel beleefd dat zo'n slijpschijfje knapte.
ook die vonken bij het slijpen zijn natuurlijk niet geheel ongevaarlijk.
maar een beschermbril e.d. zijn wel aan te raden.

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, things happens, sneu voor je pa.

Een zichzelf respecterend dremelfabrikant zet zulke waarschuwingen heus ook wel in de meegeleverde handleiding B) Loos topic dus.

[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 27-08-2003 11:04 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.