Toon posts:

Matrox g400 vervangen door welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil me matrox g400 vervangen door een andere video kaart ik wil de zelfde beeld kwualiteit houden maar meer snelheid. welke komt hier voor in aan merking budget max 500 gulden

Verwijderd

Kwa beeldkwaliteit alleen de ATI Radeon. Maar die heb je geloof ik niet voor onder de 500 gulden.

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:40

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

De beeldkwaliteit van matrox kaarten ligt al jaren hoger dan de rest.
De g400 heeft bijvoorbeeld Enviromental Bump Mapping...oftewel hele mooie textures.
Als je met een budget van 500 gulden werkt kun je ipv een g400 bijv een Geforce (2)(MX) kopen.
Beeldkwaliteit is prima. Games lopen 2x zo hard :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Is het een 400DH en zo ja ga je hem verkopen ?

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Voor 5 bankjes koop je BTW ook al een Voodoo 5 5500. Check maar bij www.nieuw.nl. Zit er zelf ook zwaar over te denken. Bijna 13e maand dussss....

Verwijderd

Topicstarter
van die vd5 geloof ik niet echt.
ja ik ga mijn matrox g400 dh 32 mb verkopen

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:10
Alleen de ATI Radeon kan bij resoluties van > 1280 een tippen aan die van Matrox. Que snelheid te vergelijken met een GeForce MX. Alleen het schijnt dat de drivers niet zo op en top zijn.

Maar loop eens een winkel binnen en kijk of de beeldkwaliteit nu echt zo slecht is van de GeForce.

Verwijderd

Ik heb wel interesse.
Prijs ?
Woonplaats ?

• stealth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 19:14
Pak een Leadtek Dual Head Geforce2 MX, die ruled!

Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V

Verwijderd

Topicstarter
P@

ik wil hem aan me broer verkopen maar als je interrese heb doe een bod :) ik woon vlakbij amsterdam

Verwijderd

ƒ 200.00 of maak je broer gelukkig.

Verwijderd

Topicstarter
ik maak me zelf en me broer wel gelukkig >:)
Pagina: 1