Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Maar ik weet niet of dat bij elk spel het geval is. Zo niet dan heb je gewoon pech.
edit: als je het dus echt niet kan vinden in de menu's enz dan zou ik idd sony maar mailen kijken wat zij te zeggen hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door schnumi op 28-08-2003 13:43 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik heb nogmaals een mailtje naar de 'Europe' gedeelte gestuurd over dit probleem. Het is zo rot dat ze mij niet terug mailen
Ik stuur vandaag nog 1 en dan ga ik gewoon bellen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Maar kan ik hem dan waarschijnlijk ruilen etc.
Ik baal er nog steeds van
[ Voor 29% gewijzigd door Outerspace op 04-09-2003 09:14 ]
Denk het niet eigenlijk. Als alles in een buitenlandse taal is is het meestal een indicatie dat het spel ook in diezelfde taal is. Multi-language games hebben vrijwel altijd de achterkant (beschrijving van het spel) van de hoes ook in meerdere talen.OUTerspace schreef op 04 September 2003 @ 09:12:
het is allemaal in het spaans. er zat ook een spaanse plastic hoes omheen
Maar kan ik hem dan waarschijnlijk ruilen etc.
Ik baal er nog steeds van
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Verwijderd
Met name omdat elke zichzelf respecterende Nederlander wel Engels spreekt, en spellen in het Nederlands niet verkopen. Kijk maar wat voor een rel er was toen EA besloot om Black & White in het Nederlands uit te brengen. In landen als Spanje, Frankrijk en Duitsland worden de spellen wel in de eigen taal vertaald omdat ze in die landen graag dom willen blijven en geen andere talen willen leren (pun intendedTrinsec schreef op 04 September 2003 @ 15:12:
Denk't niet. Zie zat spellen met hoesjes in de Nederlandse taal. Zelfs de handleiding is in't Nederlands, en de termen werden naar't Nederlands vertaald. En het spel? Het is in't Engels.
Ik denk dat ze gewoon zeggen dat je het wel had kunnen weten dat het een spaanse versie was.
Maar goed het zou wel leuk wezen als je idd een ander exemplaar kon krijgen in het engels
Anders blijft het voorlopig "Los Corazones del reino" spelen
als het fout vertaald is, mag je de online vertaalmachine de schuld geven
[ Voor 19% gewijzigd door King op 04-09-2003 16:24 ]
Heb zelfs eens andersom gehad, wilde engelse taal ipv nederlandse versie. Jah die hadden ze niet, dus dat was lastiger.
Zo vaak al gehad dat je als je een brief (ja een echte) schrijft over wat je wilt of mist, met een leuk verhaal erbij dan is elke fabrikant/distributeur geneigd om je te helpen.
[ Voor 7% gewijzigd door M.I.G. op 04-09-2003 16:32 ]
Ze praten wel een beetje engels, maar alle ondertiteling is in het spaans. Als je met een NPC ging praten en dan op een optie moest klikken, moest het in het spaansTrinsec schreef op 04 September 2003 @ 15:12:
Denk't niet. Zie zat spellen met hoesjes in de Nederlandse taal. Zelfs de handleiding is in't Nederlands, en de termen werden naar't Nederlands vertaald. En het spel? Het is in't Engels.
hmzz. Ik zal wel bellen, ik word het een beetje zat. Al 2 mails gestuurd en no-reply.