Ik ben al een paar dagen op zoek naar het antwoord maar ik kan het nergens vinden niet in de search en niet op internet. ik heb trouwens ook al costum key van winamp3 ge probeert maar dat werkt wel met een numpad en niet met een muis 
Ik ben momenteel bezig aan een Mp3 speler van een oud Compaq beestje, dit omdat het gaat om een kleine en mooie kast (en omdat ik niets anders heb dan die pc en me eigen internet pc
) de volgede hardware gaat er in...
Intel P 166MMX
16Mb sdram
2mb video onboard
geluid kaart onboard
hdd 300mb ofzo
cdrom speler
en voor de gein water cooling (maar hier niets over want dat zo off topic zijn)
Ik wil het dus als volgt gaan maken...
Op de harddisk komt windows 95osr2 en een mp3 speler die de opties moet hebben: 1 als ik een cd in de cdrom speler doe dan moet hij automatich gaan spelen 2 als ik op de linker muisknop druk dan moet er een mp3 trug gegaan worden (dus stel hij speelt numer 66 af en ik druk op de linker muisknop dan moert ie naar 65 overspringen) dit ook met de rechter muisknop maar dan een voor uit. snapie?
het moet dus een stand allone mp3 speler worden met alleen de kast en een muis.
Ik heb trouwens zelf al gevonden hoe ik me zelf laat weten dat ie opgestart is gewoon een geluidje in start > programmas > opstarten zetten
bij voorbaad al bedankt voor de reakties
Ik ben momenteel bezig aan een Mp3 speler van een oud Compaq beestje, dit omdat het gaat om een kleine en mooie kast (en omdat ik niets anders heb dan die pc en me eigen internet pc
Intel P 166MMX
16Mb sdram
2mb video onboard
geluid kaart onboard
hdd 300mb ofzo
cdrom speler
en voor de gein water cooling (maar hier niets over want dat zo off topic zijn)
Ik wil het dus als volgt gaan maken...
Op de harddisk komt windows 95osr2 en een mp3 speler die de opties moet hebben: 1 als ik een cd in de cdrom speler doe dan moet hij automatich gaan spelen 2 als ik op de linker muisknop druk dan moet er een mp3 trug gegaan worden (dus stel hij speelt numer 66 af en ik druk op de linker muisknop dan moert ie naar 65 overspringen) dit ook met de rechter muisknop maar dan een voor uit. snapie?
het moet dus een stand allone mp3 speler worden met alleen de kast en een muis.
Ik heb trouwens zelf al gevonden hoe ik me zelf laat weten dat ie opgestart is gewoon een geluidje in start > programmas > opstarten zetten
bij voorbaad al bedankt voor de reakties
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 08:05 ]