Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[T-mobile] Ineens geen GPRS bereik meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gistermiddag ineens 0.0 GPRS bereik meer met t-mobile en mijn T610, ik woon in Culemborg. zijn er meer mensen die dit probleem hebben of die in ieder geval hier iets meer van weten? Waar ligt het probleem? bij mij of bij T-mobile? ik denk namelijk bij hun, maar het kan ook zijn dat ik per ongeluk iets stoms heb gedaan ofzo. MAster reset van mn toestel werkt iig niet... :(

alvast bedankt

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Kijk op de T-Mobile site of er storingen/werkzaamheden zijn, of bel hun helpdesk.

Forget your fears...
...and want to know more...

• AirtjE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-11 00:54
Wat geeft jouw foon aan? Kan namelijk verkeerde oorzaken hebben. Kan ook een administratief of technische storing zijn, bijvoorbeeld dat ze de mogelijkheid van GPRS 'per ongeluk' bij jouw abo weg hebben gehaald, is mij wel eens gebeurd.
Ik zou zeggen bel ze even. Meestal wordt het snel verholpen.

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:24
Ik had gister hetzelfde probleem. Nu (in Rotterdam Alexanderpolder) werkt alles weer.

Storing?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• slaay
  • Laatst online: 22:03

slaay

Natuurbeleven.com

Tja met het bereik van T-mobile zou het wel eens vaker voor kunnen komen! :D

Dich bis echt unne foëzen haas

• Mordax
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-10-2020
Het kan ook aan de APN liggen en dan heeft iedere gebruiker er volgens mij last van.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het probleem dat het aan het APN ligt kan niet, want dan heb je wel gprs bereik maar geeft ie tijdens het inbellen aan Onjuist APN, ook dat ze de mogelijkheid voor gprs hebben weggehaald is precies hetzelfde...

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:24
slaay schreef op 27 August 2003 @ 11:37:
Onder welke steen heb jij gelegen? Het bereik van T-Mobile is prima.

Overigens werkt GPRS hier weer prima! Nog steeds probs?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Verwijderd

Het kan wel zijn dat gprs niet werkte omdat het hele systeem in t kantoor van t-mobile plag lag. Gistermiddag een t-mobile abbo verlengen ging iig niet door deze storing.

Maar het is opgelost, slot? :Z

• AirtjE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-11 00:54
Ik heb hetzelfde probleem, geen ontvangst meer opeens. Alhoewel ik dit vaker heb meegemaakt (als ik weer eens van een speciale GPRS abo switch naar normale enz).

Net T-Mobile gebeld, verhaal uitgelegd, zou eerst liggen aan dat inderdaad GPRS instellingen voor m'n abo bij T-Mobile niet goed stond, bleek later dat het niet zo was. Zou een combinatie zijn van invoerfout alsmede netwerkstoring voor GPRS blablabla. Het probleem is dus doorgezet naar de "IT" afdeling en ik hoor nog van hen. Wel netjes dat ze me paar keer hebben teruggebeld met update erover en excuses...

Verwijderd

Nou, gezellig, nu heb ik er last van. Ook met mijn T610. De ene keer bereik, de andere keer 0,0.

Waar in godsnaam ligt dit aan. Heb een master reset gedaan, T-Mobile gebeld (die zeiken dat het aan mijn toestel kan liggen). Zwaar irritant :(

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Ik heb d'r met Telfort ook weleens last van. Gewoon ff geduld hebben... Meestal werkt het na een uurtje ofzo wel weer.

Originele startpagina - Stadindex.nl

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ik heb ook wel eens dat mn gprs bereik wegvalt, maar niet minder dan met mn T300 of met mn ouwe nokia toestel.. t ligt volgens mij wel aan T mobile dus..

ik heb trouwens 2x gebeld toen het eruit lag, en beide keren belden ze na een week terug of de storing al verhopen was.. tja.. |:(

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Enschede, valt tijdens het bellen ineens de volledige verbinding weg. van vol bereik naar helemaal niks, voor een seconde of 20 en dan weer vol bereik.

IK heb het gehad met T-Mobile, ga er zsm weg.

If you choose to criticise you choose your enemies

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 12:53

Whuzz

Dodgeball!

slaay schreef op 27 August 2003 @ 11:37:
-1 Troll

Geen problemen met het bereik van T-Mobile hier, en ook GPRS doet het nog gewoon :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Ik weet het ook niet meer. Hij springt van vol bereik naar geen bereik en zo de hele dag door. Zou mijn T610 ergens last van hebben?

Verwijderd

ik heb er al meer dan een week last van....
met een 7650.... kan steeds gewoon geen verbinding maken... Oudewater niet en in utrecht niet.... klote zooi

Verwijderd

Heb niet geprobeerd verbinding te maken maar mijn T310 geeft ook al een week ofzo aan dat die dan wel binnen het bereik van GPRS is en dan weer niet. Met T-Mobile. Lijkt me toch echt aan het netwerk te liggen.

Verwijderd

Lag dus ook aan T-Mobile

• slaay
  • Laatst online: 22:03

slaay

Natuurbeleven.com

DiedX schreef op 28 August 2003 @ 11:31:
[...]

Onder welke steen heb jij gelegen? Het bereik van T-Mobile is prima.

Overigens werkt GPRS hier weer prima! Nog steeds probs?
LOL, onder de steen die mijn bereik tegen hield! :'(

Ik weet niet waar je woont, maar hier in Noord-Limburg is het triest gesteld met de dekking van T-Mobile.

Dich bis echt unne foëzen haas

Pagina: 1