OK, weet iemand hoe ik het beste mijn beeld kan instellen, want de grootte past niet altijd goed in alle games (soms vallen er stukken buiten het beeld, terwijl in W98 alles wel netjes in het midden staat). Ik heb een 15" monitor (Daewoo CMC-1511B) en een GeForce 2 GTS kaart
Verwijderd
zo zit't in elkaar (heb ik ooit eens opgevangen, als iemand anders't zeker weet, feel free to correct me)
Je monitor heeft een aantal plaatsen om de lokate/grootte/etc (ook wel de geometrie) van je beeld op te slaan. Bijv 1024x768 bij 85Hz. Als je dan een spel gaat spelen, bijvoorbeeld op 800x600 (60Hz?) dan kijkt-ie of-ie die preset heeft, zo niet dan pakt-ie maar wat (no idea hoe dit gaat).
Als je die dan instelt, dan ZOU je monitor dit op moeten slaan en dus de volgende keer "herinneren".
Het KAN zijn dat je in je monitor die presets zelf moet opslaan, not too sure.
Vroeger heb ik hier wel eens last van gehad, maar inmiddels heb ik nooit meer problemen hiermee, het wordt autom. opgeslagen etc.
Ik hoop dat je hier wat aan heb..
Je monitor heeft een aantal plaatsen om de lokate/grootte/etc (ook wel de geometrie) van je beeld op te slaan. Bijv 1024x768 bij 85Hz. Als je dan een spel gaat spelen, bijvoorbeeld op 800x600 (60Hz?) dan kijkt-ie of-ie die preset heeft, zo niet dan pakt-ie maar wat (no idea hoe dit gaat).
Als je die dan instelt, dan ZOU je monitor dit op moeten slaan en dus de volgende keer "herinneren".
Het KAN zijn dat je in je monitor die presets zelf moet opslaan, not too sure.
Vroeger heb ik hier wel eens last van gehad, maar inmiddels heb ik nooit meer problemen hiermee, het wordt autom. opgeslagen etc.
Ik hoop dat je hier wat aan heb..