Toon posts:

Windowblinds met meerdere gebruikers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oeff, lang geleden dat ik op een forum was, omdat ik het juiste topic niet wist te achterhalen.

Het zit zo... ik heb Windowsblinds en ik heb Windows Xp met meerdere gebruikersaccount...... mijn account ziet er overigens zeer gelikt uit. Helaas lukt me dat niet bij de andere gebruikers. Als ik daar via eigenschappen naar vormgeving ga, zie ik wel dat Windowblinds geinstalleerd is, maar als ik op 'add' druk, kan ik het op mijn zak krassen. Hij lijkt hem even te willen laden, maar stopt en geeft verder ook niets aan.

Als ik dan op de button 'windowblinds' druk, schiet ik ook weinig op. Dan geeft hij namelijk aan dat ik eerst een windowblind-theme geselecteerd had moeten hebben. Maar dat is nou net het hele eieren eten. Die zijn ook al niet bij de andere gebruikers aanwezig. Weet iemand deze wanhopige jongen uit zijn lijden te verlossen?

Tenks!
8)7

Verwijderd

Pass eens je versies door van Windows XP en Windowblinds a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
Van Windows XP is het "5.1 (Build 2600)" en van Windowblinds is het 4.02.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm.....iemand anders misschien?

Verwijderd

Topicstarter
Ik was vandaag weer met dit probleem bezig en dacht het nu wel op te lossen. Ik heb Windowsblinds gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd nadat ik alle gebruikers omgezet had naar "beheerders van deze computer". Bij mijzelf lukte het om Windowsblinds te gebruiken, maar bij de andere gebruikers heb ik wel de mogelijkheid, maar hij laat daar geen themes zien. Als ik op 'add' klik, gebeurt er niets en ik kan bij hun niet Windowsblinds in, omdat hij zegt dat er eerst een Windowsblindtheme gebruikt moet worden. Weet iemand hoe ik de andere gebruikers ook kan skinnen. Volgens de maker van deze software kon ik alles skinnen.

8)

Verwijderd

je zou idd zonder problemen je skins moeten kunnen gebruiken op elk account .. ik heb er 4 waarvan 2 beperkt en nooit problemen gehad, ook met de oudere versies niet ..
heb je bij de uninstall wel ook alle registersleutels en zo weggehaald .. want je instellingen worden wel bewaard ..

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik niet gedaan, maar de vorige keer was het ook al niet gelukt, dus houdt dat volgens mij in dat hun instellingen al nooit veranderd waren en daarom ook niet verwijderd moesten worden. Heb jij bij het kiezen ieder account een andere skin gegeven of allemaal dezelfde? Het lukt me overigens allebij niet, maar het was nieuwsgierigheid.
Pagina: 1