Na de 2e miskoop die ik heb gedaan na advies van meerdere mensen, om toch dàt mobo te kopen, vraag ik welk moederboard ik het beste kan kopen voor onderstaande doeleinden. Ik heb geen zin om weer een miskoop te begaan. Aangezien me dit al paar honderd euro heeft gekost.
Ik heb nu nog het gigabyte boardje ( 7n400 pro ) maar zoals jullie wel weten maakt dit board een sissend geluid. Hier was ik al aan gewend geraakt maar het geluid ging overslaan tot andere geluiden wat nu een $&**&$%-herrie is.
Ik zoek een socket A-plankje met toch de minimale eisen:
- nForce 2
- 8x AGP
- (twee) raidcontroller(s)
- Firewire aansluiting
- 333mhz ondersteuing (voor cpu en geheugen)
- liefst dual channel gegheugen
- eventueel sata
In/aan dit moederboard komt:
- 2500+ of 2800+ barton
- 2x 512mb pc2700
- Radeon 9700
- 4 HD's (vandaar raid)
- en nog geluidskaart en Nic's (als deze niet aanboord is)
Systeempje is voornamelijk voor gamen, maar ook voor videobewerking en fotosoepen.
Nu weet ik wel dat dit eigenlijk een beetje irritand wordt van het posten "welk mobo moet ik kopen" maar omdat ik ontdeugend ben en jullie (denk ik) mn probleem wel kennen doe ik het lekker toch!
Ik heb nu nog het gigabyte boardje ( 7n400 pro ) maar zoals jullie wel weten maakt dit board een sissend geluid. Hier was ik al aan gewend geraakt maar het geluid ging overslaan tot andere geluiden wat nu een $&**&$%-herrie is.
Ik zoek een socket A-plankje met toch de minimale eisen:
- nForce 2
- 8x AGP
- (twee) raidcontroller(s)
- Firewire aansluiting
- 333mhz ondersteuing (voor cpu en geheugen)
- liefst dual channel gegheugen
- eventueel sata
In/aan dit moederboard komt:
- 2500+ of 2800+ barton
- 2x 512mb pc2700
- Radeon 9700
- 4 HD's (vandaar raid)
- en nog geluidskaart en Nic's (als deze niet aanboord is)
Systeempje is voornamelijk voor gamen, maar ook voor videobewerking en fotosoepen.
Nu weet ik wel dat dit eigenlijk een beetje irritand wordt van het posten "welk mobo moet ik kopen" maar omdat ik ontdeugend ben en jullie (denk ik) mn probleem wel kennen doe ik het lekker toch!