nVidia gForce software probleem

Pagina: 1
Acties:

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Ik heb een nVidia Gforce 2 MX 400 kaart (ik weet, het is een oudje). Nu heb ik de laatste tijd best wel regelmatig dat mijn computer opnieuw opstarte uit zichzelf. Nu heb ik de automatische restart optie uitgezet en zie ik dat het probleem wordt veroorzaakt door een bestand genaamd: nv4_disp.dll

Ik denk dat ik mss verkeerde drivers heb of drivers die niet helemaal goed waren. Nu heb ik begrepen dat er voor mijn kaart geen nieuwe drivers meer worden aangemaakt, maar wat zijn de nieuwste drivers die er voor mijn kaart beschikbaar zijn en wat als het installeren hiervan het probleem niet oplost?

telefoontoestel

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

telefoontoestel schreef op 27 August 2003 @ 00:51:
Nu heb ik begrepen dat er voor mijn kaart geen nieuwe drivers meer worden aangemaakt
Van wie heb je dat? Dat is namelijk niet waar.

Kijk hier maar: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Als je die drie opties invult (Graphics Card >> GeForce & TNT >> Je Windows versie) dan zie je daaronder dat je kaart er wel bijstaat. Die drivers kan je dus gewoon gebruiken. Dit zijn tevens de allernieuwste drivers van nVidia :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 14:12

André

Analytics dude

telefoontoestel schreef op 27 August 2003 @ 00:51:
Ik heb een nVidia Gforce 2 MX 400 kaart (ik weet, het is een oudje). Nu heb ik de laatste tijd best wel regelmatig dat mijn computer opnieuw opstarte uit zichzelf. Nu heb ik de automatische restart optie uitgezet en zie ik dat het probleem wordt veroorzaakt door een bestand genaamd: nv4_disp.dll

Ik denk dat ik mss verkeerde drivers heb of drivers die niet helemaal goed waren. Nu heb ik begrepen dat er voor mijn kaart geen nieuwe drivers meer worden aangemaakt, maar wat zijn de nieuwste drivers die er voor mijn kaart beschikbaar zijn en wat als het installeren hiervan het probleem niet oplost?
Die nieuwste drivers kun je vinden op de site van NVidia. En als dat het probleem niet oplost zit het probleem niet in je drivers maar in windows.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Mja, doe een driver updeetje...

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Na een driver update of reinstall doet ie het gewoon, NV4_disp.dll is een detonator dll'etje...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

voor de zekerheid even de oude driver "uninstallen" vaak niet nodig maar je zal er maar net last van krijgen.

Iperf

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Ok. Ik zal het proberen. Ik meen het alleen op tweakers.net gezien te hebben dat ze sinds een maand ofzo alleen nog voor de FX kaarten zouden updaten. Mss dat ik het bericht nog ergens kan terug vinden.

telefoontoestel

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

telefoontoestel schreef op 27 August 2003 @ 16:10:
Ok. Ik zal het proberen. Ik meen het alleen op tweakers.net gezien te hebben dat ze sinds een maand ofzo alleen nog voor de FX kaarten zouden updaten. Mss dat ik het bericht nog ergens kan terug vinden.
Eeeh...en wat zouden mensen met een GF4 TI kaart dan moeten doen? Of een GF3 kaart..of een Quadro kaart.

Nope the Universal Drivers blijven ook "oude" producten ondersteunen. De verbeteringen voor bepaalde games enzo daartegen zullen inderdaad meer op de FX serie gericht worden. Daarom ook dat de cheats vooral werkte met de FX, met een GF 4 ti....nope....werkte die niet :p

Vergeet niet om spellen te spelen met de laatste DX versie..heb je een up to date driver nodig!

[ Voor 8% gewijzigd door swampy op 27-08-2003 16:37 ]

There is no place like ::1

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

swampy schreef op 27 August 2003 @ 16:15:
[...]

Eeeh...en wat zouden mensen met een GF4 TI kaart dan moeten doen? Of een GF3 kaart..of een Quadro kaart.

Nope the Universal Drivers blijven ook "oude" producten ondersteunen. De verbeteringen voor bepaalde games enzo daartegen zullen inderdaad meer op de FX serie gericht worden. Daarom ook dat de cheats vooral werkte met de FX, met een GF 4 ti....nope....werkte die niet :p

Vergeet niet om spellen te spelen met de laatste DX versie..heb je een up to date driver nodig!
Er zijn volgens mij wel FX only drivers. Misschien heeft de TS het daar wel over...

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Pagina: 1