Ik wil eens mijn mandrake 9.1 gaan vervangen door red hat 9.0, maar welke desktop is het beste voor red hat 9.0? in alle installetie voorbeelden gebruiken ze gnome. Welke is het beste?
Er is geen "beste", dat moet je zelf beslissen. Probeer ze beiden een tijdje uit en maak dan je keuze.
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
Als je het verschil wil testen kun je het beste knoppix downloaden. Hier zitten zowel Gnome als KDE bij plus nog wat andere window managers. Knoppix start direct vanaf cd, dus installeren is niet nodig.
Ik heb het zelf ook op deze manier een keuze gemaakt. Verder is Red Hat Gnome aanhanger en is de Gnome desktop wat beter uitgewerkt dan de KDE desktop. Zijn vooral details als menu-indeling en Red Hat tools. (gelezen in C'T review van deze maand)
Ik heb het zelf ook op deze manier een keuze gemaakt. Verder is Red Hat Gnome aanhanger en is de Gnome desktop wat beter uitgewerkt dan de KDE desktop. Zijn vooral details als menu-indeling en Red Hat tools. (gelezen in C'T review van deze maand)
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 00:33 ]
omdat die er standaard bij in zitVerwijderd schreef op 27 August 2003 @ 00:29:
waarom gnome 2.0? 2.2 is de huidige versie en 2.4 komt eraan
agent327 schreef op 27 August 2003 @ 00:26:
Er is geen "beste", dat moet je zelf beslissen. Probeer ze beiden een tijdje uit en maak dan je keuze.
[ Voor 35% gewijzigd door EnsconcE op 27-08-2003 00:35 ]
kortom, ze zijn beide goed. Het is gewoon een kwestie van persoonlijke smaak
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Inderdaad. Hier zijn al vele flamewars e.d. aan gewijd, de vraagstelling 'welke is het beste' is gewoon niet zo zinvol. Welke doet het best wat jij wil, heeft de mogelijkheden die je graag ziet, irriteert je het minst, heeft de meeste features die je vaak gebruikt? Dat verschilt voor iedereen, en is dus een persoonlijke keuze.WHiZZi schreef op 27 August 2003 @ 00:48:
kortom, ze zijn beide goed. Het is gewoon een kwestie van persoonlijke smaak
Kortom: probeer beide gewoon een weekje uit en kies wat je het best bevalt
Met dank aan iedereen dat niet meteen een flamewar is ontstaan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()