Toon posts:

the sims lukt nie me opstarten voor te spelen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil the sims op starten beesten boel heb ik geinstaleerd en dan komt er een kaderke waar op staat the sims en dan doet die ineens niks meer dan geeft dei een fouten rapport en daar staat in dit : HANDTEKENING VAN DE FOUT

AppName: sims.exe AppVer: 1.7.0.0 ModName: ~df394b.tmp
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0004dfe2

RAPPORTDETIALS

Dit foutenrapport bevat informatie over de status van the sims unleashead toen het probleem optrad: De versie van besturingssysteem en de gebruikte computerhardware; de digitale product-id die kan worden gebruikt om de licentie te identificeren; en het ip-adres ( internet – protocol ) van de computer

Wij zijn er niet om u bestanden , naam n adres , e-mail adres of enige andere persoonlijke gegevens te verzamelen Het foutenrapport kan echter klantspecifieke informatie bevatten zoals gegevens uit geopende bestanden Deze informatie word in ieder gavel niet gebruikt om u indititeit vast te stellen

De gegevens die worden verzameld worden alleen gebruikt om het probleem op te lossen Zodra er meer infomatie beschikbaar is , laten wij u weten wanneer u het probleem rapporteert Dit fouten rapport word vai een velige verbinding verzonden naar een database met beperkte toegang en word niet gebruikt voor marketing doeleinden

ik heb eerst the sims gewoon instaleerd en toen the sims vakantie en daar deed die niks bij en nu bij the sims beestenboel start die gewoon niet op ik heb een pentium 3 of 4 en nog plaats genoeg vrij

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 00:09 ]

• ph3n1x
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-11-2025
soz mitch
dit is niet echt de bedoeling hier

probeer ons te vertellen wat er net met je spel gebeurt
zo weten we absoluut niets.

regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional

• ph3n1x
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-11-2025
Het gebeurt dus bij t opstarten van het spel.
gewoon bij t laden krijgt hij dan die mooie winxp foutmelding.

Clean install gedaan van t spel.

DX8.1 voor de rest zijn het allemaal de standaart drivers, en geen oc

ik heb geen ervaring met eender welk sims spel, dus heb ik em maar ff doorgewzen naar dit forum, ...

[ Voor 20% gewijzigd door ph3n1x op 26-08-2003 23:56 ]

regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional

Verwijderd

Ik zou de standaard oplossingen eens proberen:
- opnieuw installeren
- drivers updaten
verder kan ik er ook niet wijs uit worden, misschien kan je wat meer vertellen over wat voor pc je hebt.

Verwijderd

Topicstarter
prom ik heb al 5 keer opnieuw instaleerd maar blijf voor komen

Verwijderd

Topicstarter
kan nu niemand me helpen
:'( wat een tgenslag :'(

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
legale versie?
zo niet ga em kopen en je probleem is zeer waarschijnlijk opgelost ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Topicstarter
iemand die ik ken heeft ook iligale versie en daa rgaat het perfect bij

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
Indien het topic over een illegale versie van het spel gaat, doe dan geen moeite om een topic te openen, dat wordt namelijk niet toegestaan op GoT.
uit de faq :w

Bier, Whiskey en Metal!!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-02 15:52
Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 11:05:
iemand die ik ken heeft ook iligale versie en daa rgaat het perfect bij
ten 1e, het idd zijn dat degene een illegale versie heeft, (en ja, dit mag ik wel vertellen, want ik leg alleen uit <b> waarom </b> het bij diegene wel werkt)
maar als het bij hem wel werkt dan kan het zijn omdat hij een crack heeft geïnstalleerd: kan je krijgen op verschillende crack sites, welke ik nie zal noemen ;) of het kan zijn dat diegene hem met CloneCD heeft gebrand ofzo, dat er om de beveiliging heen wordt gebrand.

Lord_Mithril, het kan hier ook over een kopie van eigen versie gaan, dit is nl. wel legaal ;)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
-YiNoX- gelooft in sprookjes ? Sorry ik helaas niet, einde bericht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.