ik heb dit probleem sinds kort. het is 'uit zichzelf' gekomen aangezien ik geen aanpassingen heb gedaan aan mijn systeem/config die dit hebben kunnen veroorzaken. als ik met Day of Defeat op internet speel lijkt het alsof ik een balmuis hebt waar zooi tussenzit (ik heb een dual optical). hij haperd als ik rond draai. het ligt dus NIET aan de muis want als ik CS of zelfs DoD LAN-create speel is er niets aan de hand. ik merkte ook dat ik op vrijwel iedere server Choke heb (ping en loss is goed) deze choke wil nog wel eens oplopen tot 60-70. mischien dat het hier door komt? (bij cs heb ik dit niet, de cs servers zitten dan op dezelfde lijn/machine als de dod server. Zoals bij Strikerz.Net
opnieuw installen heeft geen zin net als een config van iemand anders proberen.
ik heb Windows XP met geen firewalls. video kaart is Geforce 4 en ik draai in opengl mode.
edit: me internet is dus snel genoeg, daar ligt het niet aan: ADSL Advanced (1536/256)
opnieuw installen heeft geen zin net als een config van iemand anders proberen.
ik heb Windows XP met geen firewalls. video kaart is Geforce 4 en ik draai in opengl mode.
edit: me internet is dus snel genoeg, daar ligt het niet aan: ADSL Advanced (1536/256)
[ Voor 8% gewijzigd door CU2morO op 27-08-2003 17:32 ]