Domme mod-acties

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Antec Truepower gebruikers gezocht. Lawaai/warme pc

hebben jullie niks beters te doen dan op dat slotje klikken. Ik word er een beetje moe van. Wat is het probleem met jullie? Ik vind het geen slecht topic. En aangezien er veel is gepost, de rest ook niet. Telkens als ik een goed topic maak komen er weer van die mannetjes die het hebben over die "Faq" Ik heb al die dingen allang gelezen. Moet ik er dan percé bij gaan zetten: "Faq+zoeken, al gezien"

Ik vind dit echt het trieste forum dat is ooit heb gezien. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
je verteld absoluut niet wat je al gedaan hebt....

en als je de faqs zo goed leest waarom heb je dat ding boven in LA dan niet gelezen?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Wat je vindt moet je naar de politie brengen.
Je moet ons laten weten wat jij hebt uitgedokterd, niemand ruikt het aan zijn monitor wat jij allemaal hebt gedaan. En ook dat staat in de FAQ. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Het is idd wel zo netjes om even te vermelden wat je al zelf gedaan hebt.

trouwens, het is "...meest trieste forum..." ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 19:20
Deze verplaast ook vast snel naar:
- De top 100 meest leuke slotjes

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Maurice schreef op 26 augustus 2003 @ 23:02:
Deze verplaast ook vast snel naar:
- De top 100 meest leuke slotjes
Als je niets toe te voegen hebt, post dan niet ;)

Ontopic:
mijn systeem is wel stabiel maar maakt onzettend veel lawaai. Terwijl pc´s met dezelfde configuratie vaak veel stiller zijn (de merkpc´s). Ook mijn CPU word ontzettend warm. Ik heb hem tijdelijk maar even op 100 gezet (FSB) anders word ie idle al snel 50 graden. Nu loopt m´n pc op 1250 Mhz en word de CPU idle zo´n 45 graden. Mijn behuizing temperatuur is 35 graden.
Als je sys te veel lawaai maakt, en te warm wordt, dan zou je eens moeten duiken in de schat aan topics in DOC, PMG, en OH over stille, goedgekoelde systemen en wat daarbij komt kijken. Heel wat tweakers gingen jou voor in de jacht op stilte en toch goed koelen, dus er staan echt tientallen duidelijke en handige topics, met foto's en uitleg en specs, over hoe je het voor mekaar kan krijgen.

Dus gebruik de search in jouw voordeel, je zal zien dat je precies zal vinden, wat je nodig hebt :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap de topicstarter wel. Hij heeft een nette startpost, en vraagt gewoon om advies. Daar worden normale antwoorden opgegeven, en baf.. toen zat die weer is dicht.

Als het topic niet interessant was geweest was hij vanzelf wel naar beneden gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Om eerlijk te zijn vindt ik het niet raar dat ie dichtzit? Zie de reactie van de mod, lijkt me duidelijk.

Verder zie ik in je post historie:

Dit is een...350watt voeding?
dicht omdat het is afgehandeld en flamen op dat bedrijf niet nodig is.

kloppen deze waarden?
Hier geeft de desbestrefende mod een zeer duidelijk antwoord, uitleg overbodig lijkt me (ga nu geen verhaal maken over dat topic).

Pc crashed (monitor en geluid vallen uit)
Deze zit dicht omdat het ongeveer het zelfde topic is als hierboven. (dubbeltopic min of meer :P)

cpu schoonmaken, maar dat stikkertje dan?
In dit topic is je probleem opgelost, en omdat het nu niet echt meer nuttig is zit het dicht, er valt btw genoeg info te searchen over cleanen verder.

Nieuwe voeding (''is dit 350 watt bla bla)
Deze had alleen misschien iets langer los mogen blijven imo, maar wij hadden daar denk ik niet echt mee kunnen helpen.

Dit is een 350 watt voeding? deel 2
Uitleg wordt gegeven wat je moet doen :).

Just my two cents...

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Damn, ben ik nu de enige online die hier kan sluiten?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.