Ik wil samen met mijn huisgenoot een ADSL-abonnement afsluiten om daarna samen internet te delen met twee computers. Als je beide aan het surfen bent, gebruikt ieder rond de 50%, lijkt mij... Maar als eentje geen gebruik maakt van internet, kan die andere dan op 100% surfen?
yeppers, bandbreedte wordt gewoon gedeeld.
Tip, koop een fijn routertje (+- 40 euro) dan heb je ook meteen een firewall en ben je beschermd tegen de ongure buitenwereld.
Tip, koop een fijn routertje (+- 40 euro) dan heb je ook meteen een firewall en ben je beschermd tegen de ongure buitenwereld.
If you choose to criticise you choose your enemies
Verwijderd
Nee, het is niet altijd, hangt er vanaf wie wat waar aan het surfen is, wordt gewoon naar behoefte verdeeld. En tweede vraag: Ja.
Bij surfen wel ja.Verwijderd schreef op 26 augustus 2003 @ 22:20:
Nee, het is niet altijd, hangt er vanaf wie wat waar aan het surfen is, wordt gewoon naar behoefte verdeeld.
Maar als je huisgenoot ineens een ingeving krijgt om met Kazaa/Emule oid aan de slag te gaan, dan zul je afspraken moeten maken want anders is het niet te doen.
Dit is wel erg basic, en vragen over delen horen eigenlijk in NT. Maar daar move ik 'm i.v.m. het niveau dus niet heen.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()