Kunt u mijn Domeinnaam renamen??
Verwijderd
maak eens een screenshot, ik heb wel een vaag idee waar het aan ligt, maar dat kan ik 1-2-3 niet even uitleggen
screenschot:
Verwijderd
heb je al gekeken bij color settings ? ( ctrl+shift+K ) misschien dat je daar iets kunt vinden
Staat 'ie ingesteld op "Image > Mode > RGB color" ?
Zou je op zich wel verwachten, daar het color-palette rechts de kleur in RGB weergeeft.ericding schreef op 26 August 2003 @ 22:02:
Staat 'ie ingesteld op "Image > Mode > RGB color" ?
@TS:
Hoe ziet een plaatje eruit als je 'm in PS edit?
Als dat ook zulke vage kleuren zijn, zou ik het gaan zoeken in een conflict tussen vga-driver en PS.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Dat doet 'ie ook als je een andere kleurinstelling geeft (zoals bv. CMYK of, wat ik eerder verwacht, een of andere custom-instelling).Zou je op zich wel verwachten, daar het color-palette rechts de kleur in RGB weergeeft.
Ik heb zojuist maar ffkes gekeken in PS7 (lees: ik ben eigenwijs en moet het altijd zelluf zien) en bij mij staat het rechts in CMYK. Ik kan me heel goed voorstellen dat ik dat zelf een keer heb aangepast ('k werk liever in CMYK) maar kan me alleen niet meer herinneren waar. Het veranderd in elk geval niet mee met de colorspace van het plaatje.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Je hebt bij de eerste keer opstarten iets compleet verkeerd gedaan met je beeldscherminstellingen. Gewoon nog een keer opnieuw doen. Control-panel > Adobe Gamma. Should do the trick.
Ik had een vermoeden dat het iets te maken zou hebben met adobe gamma loader
en inderdaad 
thnx OzBoz
thnx OzBoz
En dan ga je dat niet uittesten maar gewoon een topic openen om te wachten tot iemand je vermoeden bevestigt? Lui, heet dat in vaktermen.Cyborg-BG- schreef op 27 August 2003 @ 10:11:
Ik had een vermoeden dat het iets te maken zou hebben met adobe gamma loaderen inderdaad
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()