Ik weet niet veel van overklokken af, dus waar moet ik op letten als ik ga overklokken en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de boel niet mol?
hummm... ff searchen.. je kan je athlon min. tot 1000 overclocken als je het goed doet
ik heb al meerdere TB's 800 gezien die je niet verder krijgt dan 950, want hij wil gewoon niet hoger op 1.85 V. Bij de A7V moet je dan een weerstandje solderen. En daar heb ik nog geen zin in gehad
!
Verwijderd
Is afhankelijk van de core die erin zit.
Sommige (lees vele) Athlons hebben een hogere core in de cardridge zitten dan de geklokte snelheid.
Hij moet toch open om 'm te overklokken, kun je meteen kijken wat voor core jij hebt.
Sommige (lees vele) Athlons hebben een hogere core in de cardridge zitten dan de geklokte snelheid.
Hij moet toch open om 'm te overklokken, kun je meteen kijken wat voor core jij hebt.
k7600 bijv offeuh k7800
iets in die richting is wel makkelijk te zien
iets in die richting is wel makkelijk te zien
(veronderstel dat de 600 en 800 op de snelheid slaat)
Zijn ze zo dom om het er gewoon op te zetten hoever je zeker mag oc ?
Zijn ze zo dom om het er gewoon op te zetten hoever je zeker mag oc ?
Zonder moeilijk tweaken gingie van 800 Mhz gewoon op 1 Ghz. Wel een Orbje voor de frisse lucht erop gezet...
- This line is intentionally left blank -
Je kunt bij een Athlon Classic de cartiridge openen en kijken wat de core van de processor in ieder geval aankan. En vaak is dat hoger dan op de cartridge zelf staat.
Pagina: 1