Pioneer VSX-D512

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ervaring met de Pioneer VSX-D512 ?
Ik ben vooral benieuwd naar de stereo eigenschappen van dit apparaat.
Hoe geeft hij een normale CD weer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:34
Ik ken hem niet, maar ik ken geen enkele AV amp onder de €2500 (op de Arcam AVR200 misschien na) die goed presteert met stereo. Ik heb geen idee wat die Pioneer kost, (€400 ofzo?), maar voor dat geld kan je beter naar Denon of Marantz kijken als je nog een beetje niveau in stereo wil halen.

Voor datzelfde geldt koop je echter een NAD 320BEE stereo amp, die elke AV amp alle hoeken van de kamer laat zien met CD.

Maar ik ken je referentiekader niet, dus het aloude advies is ook van toepassing: luistert zelf.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het voor het geld een harstikke leuke versterker... Komt leuk geluid uit, en is best aardig. Nu vind ik dat er in die prijsklasse wel betere receivers zijn... (Yamaha RX 440 bv)

Maar zoals Dr. Strangelove al zei: wil je het echt puur voor het stereo doen wijk dan uit naar wat anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb reeds een Denon 1803 gekocht. Werkelijk een geweldig toestel !!!
Ben nu uit aan het kijken naar nieuwe front speakers Magnat Motion 144 of B&W 600 serie.
B&W al gehoort bij Hifi team in Waalwijk Magnat nog niet. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 21:05:
Ik heb reeds een Denon 1803 gekocht. Werkelijk een geweldig toestel !!!
Ben nu uit aan het kijken naar nieuwe front speakers Magnat Motion 144 of B&W 600 serie.
B&W al gehoort bij Hifi team in Waalwijk Magnat nog niet. 8)
Van een VSX 512 naar een Denon 1803.... Dat is een flinke overstap (ten goede!), en in budget :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:22

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb de voorganger, de VSX 511... Voor 210 euro gekocht omdat ik surround geluid wilde voor m'n TV. Ik ben een echte high-ender, dus ik kan moeilijk beweren dat het een topding is, maar voor het geld klinkt het helemaal niet verkeerd! De voeding is voor een versterker in deze prijsklasse (bij stereoweergave) ruim bemeten en ik heb wel beroerdere versterkers gehoord voor meer geld :) Kortom, als je een leuke HIFI set wilt opzetten dan heb je voor weinig geld een leuke bak die er ook nog eens strak uitziet.

Ik wil er wel bij zeggen dat JvS me vertelde dat Marantz een leuk model in de uitverkoop heeft voor 300 euro. Schijnt beter te klinken, maar of ie nog te krijgen is?

[edit 2] oeps, niet gelezen dat je al een keuze had gemaakt ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Exirion op 06-09-2003 22:58 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1