Toon posts:

wat / waar is de huiskamer?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
net topicje van me gesloten. 't zal wel terecht zijn...
Ik kon geen forum à la onzin vinden hier, werd in de reply verwezen naar...de huiskamer? 10 keer opnieuw de beginpagina van het forum gelezen, maar ik zie geen huiskamer op de eerste pagina. (ik ben nieuw, ja...) Ik zou voor de volgende keer wel eens willen weten waar die zit. Wil iemand zo lief zijn om mij te vertellen waar die gezellige zithoek is? Of ben ik daar al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 13:09

ericding

Altijd de eerste.

Volgens mij is de huiskamer een reuzegezellige plaats waar je alleen heen mag als je hier al jaaaaren komt. Anders weet ik het ook niet.

Je mag daarin als je usernumber onder een bepaalde waarde ligt en je HK-XS hebt aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
HK voor onbepaalde tijd dicht

Dit is overigens al sinds januari dit jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je kunt je ook registreren op fok.nl of onzinforum.nl, werken beiden net zo prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Hij is allang weer open hoor! (sinds eind februari) :P

Zie linkje van Grrrrrene.
ericding schreef op 26 augustus 2003 @ 21:14:
Je mag daarin als je usernumber onder een bepaalde waarde ligt en je HK-XS hebt aangevraagd.
En je je in het verleden een beetje netjes hebt gedragen op dit forum natuurlijk. ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Ferdo op 26-08-2003 21:19 ]

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het kwartje begint heel langzaam, in slooooooow mooootion te vallen.

"Zit jij in die range, dus is jouw userID tussen de 1 en 40.000, dan mag je vanaf nu in het Schop een Modje forum een topic openen of je toegevoegd mag worden aan HK."

Als beginner met een verkeerde userID heb je dus dikke vette pech als je een postje wilt openen over een onderwerp wat niet in de lijst voor beginners staat? (in mijn geval over hardware prijzen bij een webwinkel) Ofzo? :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Uit de FAQ
Ho wacht, ik zie helemaal geen Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek, Huiskamer of Thema Forum staan!
Dat kan kloppen. Deze fora zijn niet de 'core-business' van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nog al wat mensen hier kwamen om alleen maar te chatten ipv te helpen zijn deze 3 fora 'verborgen'.
Als je toegang wilt krijgen tot deze fora is het enige wat je hoeft te doen te laten zien dat je ook je geïnteresseerd bent in computers.
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-fora geplaatst hebt (alle fora behalve de General Chat fora _behalve_ W&L, LA, SM en TFF).
Toegang tot de Huiskamer krijg je als je 120 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techfora gedaan hebt. Dit lijkt misschien veel maar dat valt reuze mee.
De chat fora zijn er ook gewoon om te ontspannen, een gunst dus. Vergeet niet dat SG en vooral HK een extra zijn, en geen doel moeten zijn. Mocht blijken dat na het verkrijgen van HK access de ratio tussen je tech en non-tech posts scheef gaat, dan zullen we je verzoeken daar wat aan te doen. Mocht het echt de spuigaten uitlopen, dan kun je een temp-ban voor HK of SG krijgen totdat de boel weer op orde is.
Dus... FAQ's lezen en voor je het weet, weet je alles.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Toegang tot de Huiskamer krijg je als je 120 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techfora gedaan hebt. Dit lijkt misschien veel maar dat valt reuze mee.
Dit mag trouwens ook wel eens veranderd worden :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Als je wat wilt vragen over een webwinkel kan je in SG terecht.

Daar kan je ook nog niet in, lees maar in de faq wanneer je dat kan (er zal zo vast wel iemand voorbij komen die dat zo weet)

GoT is een computergerelateerd forum, je kan wel zeggen 'een winkel waar ik de computer koop heeft er ook mee te maken', maar dat is niet echt een hardware/software probleem.

-edit-
GuardianAngel heeft een oudere faq te pakken, tegenwoordig wordt er op je algemene gedrag gescreened of je geschikt bent voor de HK, onzinposters worden er zo uitgefilterd.
Dat gaat per ranges om de werkload voor de screeners (de mods) te verminderen.
Die van jou is 81042, dus je moet nog even geduld hebben, en vooral behulpzaam zijn naar andere users.

[ Voor 35% gewijzigd door Resistor op 26-08-2003 21:28 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

JvH schreef op 26 August 2003 @ 21:24:
Dan moet je FAQ-man Jaymz even aanschieten. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 26 August 2003 @ 21:16:
Je kunt je ook registreren op fok.nl of onzinforum.nl, werken beiden net zo prima :)
daar zit ook wel wat in, maar ik vinnut hier leuker en bovendien ging over hardware-prijzen. Iets in mij zegt dat de bezoekers van GOT daar meer interesse in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 21:21:
Het kwartje begint heel langzaam, in slooooooow mooootion te vallen.

"Zit jij in die range, dus is jouw userID tussen de 1 en 40.000, dan mag je vanaf nu in het Schop een Modje forum een topic openen of je toegevoegd mag worden aan HK."

Als beginner met een verkeerde userID heb je dus dikke vette pech als je een postje wilt openen over een onderwerp wat niet in de lijst voor beginners staat? (in mijn geval over hardware prijzen bij een webwinkel) Ofzo? :+
De usedId's lopen gewoon op. Iedereen die zich aanmeldt krijgt een nummer toegewezen, dat 1 hoger is dan dat van zijn voorganger. Jij zult waarschijnlijk boven de 40.000 zitten.

Je laatste verhaal snap ik niet helemaal. Een lijstje voor beginners? je mag topics openen als ze binnen één van de fora passen die bij jouw beschikbaar zijn.

Het is tevens zo dat je nu al in nagenoeg alle fora kunt, behalve in NSTM(nieuws, etc.), SG(stuffis generalis, babbelen over vanalles en nog wat, maar wel serieus) en dus die reuze gezellige huiskamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp het, bedankt!!!!!!! veel posten, veel faqs lezen en geen onzin uitkramen. Moet toch eens gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 augustus 2003 @ 21:28:
[...]

Je laatste verhaal snap ik niet helemaal. Een lijstje voor beginners? je mag topics openen als ze binnen één van de fora passen die bij jouw beschikbaar zijn.
mijn topic paste volgens de moderator niet in hardware-overigen, maar wel in de huiskamer (wat ik niet kan zien als 'beginner'). Ik had hem gewoon geplaatst in het meest geschikte forum wat ik op de startpagina zag |:( . Dus: in mijn ogen paste het op dat moment binnen dat forum, omdat daar wel meer over prijzen wordt gepraat en ík niet wist van de HK.

Maar goed, ik ben weer helemaal op de hoogte.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
JvH schreef op 26 August 2003 @ 21:24:
[...]

Dat had er al lang uit moeten zijn idd, maar goed, ik heb Jaymz net verzocht het aan te passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Grrrrrene schreef op 26 August 2003 @ 21:38:
[...]

Dat had er al lang uit moeten zijn idd, maar goed, ik heb Jaymz net verzocht het aan te passen :)
Ik heb hem ook gemaild, in LA staat het anders dan GuardianAngel zegt, maar ook niet correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:27
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 21:29:
Ik begrijp het, bedankt!!!!!!! veel posten, veel faqs lezen en geen onzin uitkramen. Moet toch eens gaan lukken.
De enige fout die de meeste hier de eerste tijd wel maken. Veel posten != nuttig.

Als je nuttig bent kun je met 2 posten per dag toch gewoon hkxs krijgen. Met 30 p/dag wat net geen onzin is, kan het ook zijn dat je geen hkxs krijgt.

[ Voor 4% gewijzigd door blackangel op 26-08-2003 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
BalusC schreef op 26 August 2003 @ 21:16:
neuh. de huiskamer heeft nog iets van niveau. www.onzinforum.nl niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
blackangel schreef op 26 August 2003 @ 21:49:
[...]

De enige fout die de meeste hier de eerste tijd wel maken. Veel posten != nuttig.
Ik hou niet eens van veel posten om maar te posten, het was meer als reactie hierop, de voorwaarden voor toegang tot de HK (die dus niet meer kloppen): Toegang tot de Huiskamer krijg je als je 120 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techfora gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
JvH schreef op 26 August 2003 @ 21:39:
[...]

Ik heb hem ook gemaild, in LA staat het anders dan GuardianAngel zegt, maar ook niet correct.
Ik heb die in LA al aangepast :) Die klopt nu

Pagina: 1