Ik heb een 5.1 C-media CMI8738 geluidskaart in mijn PC zitten, en een TV-kaart waarvan het geluid wordt geregeld door een line-out->line-in kabeltjes (van de line-out van de TV kaart naar de line-in van de geluidskaart).
Het vervelende is alleen dat het geluid van de TV-kaart alleen wordt weergegeven over het front left/right speakers en niet door de rear left/right, center en sub...
Hoe kan ik het zo maken dat het geluid door alle speakers komt?
Ik heb verschillende drivers geprobeerd, alle instellingen geprobeerd etc...
Of is er een 3rd party driver/progje/etc, die de line-in realtime naar wave kan mappen en geluid zo over alle speakers laat horen?
(ik heb btw een PCI kaart, dus geen onboard audio met gedeelde line-in/rear-out en mic/center-sub)
Het vervelende is alleen dat het geluid van de TV-kaart alleen wordt weergegeven over het front left/right speakers en niet door de rear left/right, center en sub...
Hoe kan ik het zo maken dat het geluid door alle speakers komt?
Ik heb verschillende drivers geprobeerd, alle instellingen geprobeerd etc...
Of is er een 3rd party driver/progje/etc, die de line-in realtime naar wave kan mappen en geluid zo over alle speakers laat horen?
(ik heb btw een PCI kaart, dus geen onboard audio met gedeelde line-in/rear-out en mic/center-sub)