Toon posts:

Leadtek WinFast TV 2000 XP DeLuxe vs Pinnacle PCTV

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He mensen,

ik ben aan het kijken voor een tvkaartje en zag bij informatique deze 2 staan:

Leadtek WinFast TV 2000 XP DeLuxe

en de

Pinnacle PCTV (niet de rave of de pro versie)

bijde kaarten verschillen bijna niet, en ook niet in prijs: de pinnacle is 7 pleuro duurder :+

In dit topic gaan we vergelijken welke kaart beter tegenover de andere uit komt!
We letten hierbij op: Beeldkwaliteit, cpu gebruik, eventueel een capture van een paar seconden, kwaliteit van zware captures zoals mpeg 2, geluid :)

Ook letten we op Functies..

Ookee mensen barst maar los met ervaring enzovoort! :D

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

maak eerst 's een vergelijkingstabel van de functies.
Dan weten we waar we het over hebben.

eagle

Verwijderd

Topicstarter
ehm, ja sorry maar ik had daar geen tijd voor, het gaat meer om de ervaringen waar we naar kijken, het enige verschil is namelijk dat de leadtek radio heeft en andere software dan de pinnacle, voor de rest zijn ze gelijk!

ik ga dan niet voor jan lul een hele grote tabel maken met dingen die hetzelfde zijn :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 20:40 ]

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

En ik ga niet voor jan lul uit me nek zitten ..
Als je goed kijkt/leest op de sites van de fabrikant(en) zul je zien dat de kaarten NIET (niet helemaal / helemaal niet) vergelijkbaar zijn.
Zelf geef ik niets om merknamen, en zou ik de Leadtek kiezen (ik gebruik nu een Terratec Cinergy 400).

[ Voor 11% gewijzigd door Brothar op 26-08-2003 20:54 ]

eagle

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Over deze kaarten zijn echt wel voldoende reviews en ervaringen te vinden (ook op GoT). Kijk maar een sin Audio, Video & HiFi Forum rond bijvoorbeeld :)

Dit topic is gesloten.