Toon posts:

[Windows>Linux] Welke linux voor deze pc +pa ;)?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he mensen :) ,

Mijn pa zit altijd zo te mokken dat hij vaak last heeft van vastlopers in windows 98.. Hij heeft namelijk een packerd bell pc >:) , dan is dat idd om te huilen ;) . Maarja, hij wil dus een nieuw OS erover gooien en aangezien hij tog geen games speelt en alleen meet internet, mail check, msnt en download op kazaa advieseerde ik hem linux...

Hij is een beetje aan het tegenspartelen, maar ik denk dat ik het wel onder de knie krijg, want ik hoorde van iemand uit me msn dat linux bijna nooit vastlopers heeft en niet te veel geheugen vreet net als windhooss :) .

Dus ja, omdat er zo veel verschillende linuxxen zijn zou ik niet weten welke ik zou moet nemen :) , het lijkt mij handig dat het zo min mogelijk cracht op een 800 mhz 128mb ram, 20 gb HD. Het lijkt me ook nogal in zijn belang dat hij niet te vaak op ctrl alt del hoeft te drukken want dat doet hij nogal hard en argessief })

Ook zou ik graag nog een windows manager willen hebben dat een beetje op de look van windows 2000 lijkt, zo kan hij lekker zonder gezeur verder 8) (ja ik heb de FAQ al doorgelezen maar ik heb geen persoonlijke ervaringen :) ), natuutrlijk gooi ik er zelf winexe overheen voor exe bestandjes en de rest zal wel okee zitten!

Dus, kan iemand mij helpen met een linux voor 800 mhz, 128 ram, 20 gb en voor een beetje een win 2000 achterige win manager?

namens me pa en mij harstikke bedank! :)

Verwijderd

mandrake of redhat zou er best op kunnen draaien.
Check btw dit topic:

Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 3

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Eh. Yoshi!!
Dat linkje had ik zo graag willen posten :'( ;)

Anyways.. Daar graag verder gaan.
Op slot.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.