[TV] Na verplaatsen geen beeld meer ?

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Nadat ik vanmiddag mijn tv heb verplaatst en weer heb aangesloten krijg ik de volgende beelden van de beeldbuis.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~ejf.heeres/got/tv1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~ejf.heeres/got/tv2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~ejf.heeres/got/tv3.jpg

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn. Voordat ik hem verplaatste werktte alles nog perfect (op het teletekst knopje na dan ;) )

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Het je er al een klap op gegeven?
Want zo te zien straalt je ionen beam niet meer over het HELE scherm, alleen nog op 1/3 :P
Mijn tv doet dit soms juist andersom, dus veelste breed dat de helft van het scherm valt.
Ik he de tv toen ook 'verplaatst' en geschud enzo, nu nooit meer last ;)

• Red
CT schreef op 26 August 2003 @ 20:11:
Het je er al een klap op gegeven?
Want zo te zien straalt je ionen beam niet meer over het HELE scherm, alleen nog op 1/3 :P
Mijn tv doet dit soms juist andersom, dus veelste breed dat de helft van het scherm valt.
Ik he de tv toen ook 'verplaatst' en geschud enzo, nu nooit meer last ;)
Ja, heb er al een klap op gegeven (gewoon op de bovenkant van de beeldbuis). Had gehoopt dat het bij zou trekken als het 10 minuutjes aan zou staan, maar geen verandering.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:12

Scatman_II

R9500 Pro >:)

DoRRoN schreef op 26 August 2003 @ 20:16:
[...]

Ja, heb er al een klap op gegeven (gewoon op de bovenkant van de beeldbuis). Had gehoopt dat het bij zou trekken als het 10 minuutjes aan zou staan, maar geen verandering.
KLinkt misschien stom, maar je kunt em weer terugslepen om te kijken offie het daar wel doet :)

[edit]
Ok, is te begrijpen :) Maar dan heb je ieg meer zekerheid over het al dan niet werken van het ding :)

Geen magnetische opjecten of andere monitoren / radio's / weetikhet in de buurt?

[ Voor 21% gewijzigd door Scatman_II op 26-08-2003 20:25 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Red
Scatman_II schreef op 26 August 2003 @ 20:20:
[...]

KLinkt misschien stom, maar je kunt em weer terugslepen om te kijken offie het daar wel doet :)
Uhmmm, hij weegt over de 20 kg. Bovendien is hij 2 trappen omhoog gegaan :/ dus nee, ik ga hem niet op de oude plek terugzetten ;)

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Oh dit hadden wij ook maar het was veel dunner en feller beeld. We hebben hem nog net in de garantie kunnen laten maken.
Die reperateur zei hetzelfde als CT zoiets dat de ionen beam kapot was gegaan.

Niets aan te doen. Je moet hem denk gewoon laten repareren...

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
driver IC oost west correctie zal wel stuk zijn meende dat het zo heette is al weer een mooie tijd geleden dat ik dat gerepareerd heb
maar een veel voorkomende fout, die makkelijk is op te lossen :)
(en het ligt hem niet aan jouw :) dus aan die opmerking van Scatman_II heb je niks ;)
edit
niet zo aan laten staan (zal je wel niet doen maar zeg het toch maar ff) brand je de
beeldbuis lekker mee in |:(

[ Voor 18% gewijzigd door lamko op 26-08-2003 20:39 ]

And this !! Is to go even further beyond!!!

Pagina: 1