Bij het bedrijf waar ik werk willen ze overstappen van ISDN naar ADSL. Ik had hierover een aantal vragen, om ervoor te zorgen dat ik straks niet voor allerlei problemen kom te staan die ik had kunnen verkomen. Allereerst wil mijn baas niet dat er een kabel word getrokken van de meterkast naar het kantoor, nu wilde ik dit oplossen door een wireless modem/router te gebruiken en deze wireless te koppelen aan de server. Op de server wil ik het programma winroute gaan gebruiken om het internetverkeer te delen (alle systemen een wireless nic is in financieel opzicht niet mogelijk). Is bovenstaand mogelijk ??
Onderstaand heb ik nog een afbeelding om de situatie iets duidelijker te maken.

Op dit moment beld lokatie 1 in op de server van lokatie 2, dit gebeurd op dit moment door een ISDN inbel verbinding. Dit wil ik nu natuurlijk laten gebeuren d.m.v. een vpn. Is dit zonder problemen mogelijk met een Draytek Vigor 2200WE ?
De modem/routers zijn op dit moment nog niet aangeschaft, zoals bovenstaand al blijk was mijn oog gevallen op de draytek. Mocht er iemand betere alternatieven hebben dan hoor ik het graag.
Natuurlijk heb ik de search en google al gebruikt, maar wil toch nog even dat andere mensen hun mening erover geven.
Onderstaand heb ik nog een afbeelding om de situatie iets duidelijker te maken.

Op dit moment beld lokatie 1 in op de server van lokatie 2, dit gebeurd op dit moment door een ISDN inbel verbinding. Dit wil ik nu natuurlijk laten gebeuren d.m.v. een vpn. Is dit zonder problemen mogelijk met een Draytek Vigor 2200WE ?
De modem/routers zijn op dit moment nog niet aangeschaft, zoals bovenstaand al blijk was mijn oog gevallen op de draytek. Mocht er iemand betere alternatieven hebben dan hoor ik het graag.
Natuurlijk heb ik de search en google al gebruikt, maar wil toch nog even dat andere mensen hun mening erover geven.