Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of een Siemens m35 standaard telefoonummers in telefoonzelf of op de SIM-kaart bewaard ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 19:58 ]

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Standaard op de simkaart.

Als je in het telefoonboek bij zo'n nummer gaat kijken kun je een optie kiezen om hem naar de telefoon te verplaatsen als het goed is.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
okee bedankt dus standaard simkaart als je dit niet wijzigt?

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat deed de mijne wel tenminste :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Je kan in het telefoonboek menu kijken hoeveel nummers je op je telefoon hebt staan en hoeveel op de sim. Zo zou je er achter kunnen komen.

PS. Hetzelfde geld voor de individuele nummers. Je kan deze heen en weer schuiven tussen sim en telefoon memory.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen lader van het toestel meer al vrij oud vandaar.
maar weet niet of er nog nrs in de telefoon zelf staan ik heb volgens mij niks aangepast de tijd dat ik hem gebruikte.
Dus zitten de nummers op de simkaart (heb ik niet meer) en dus niet in de telefoon (voor het geval ik hem aan iemand anders geef?)

Verwijderd

Geen idee, ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Toch even ergens een lader vandaan scoren....

Verwijderd

Topicstarter
Maar in principe ?

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:34
ik heb laatst m'n sim van m'n eigen m35i naar een andere m35i overgezet. resultaat: zowel m'n eigen nummers als die van de nieuwe m35i stonden in de lijst :?

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
In het telefoonboek van je M35 kun je heel makkelijk zien welke nrs precies op je simkaart staan, en welke in je telefoon: achter de nrs in de telefoon staat een speciaal pictogrammetje, achter die op je simkaart niets.
(Afgezien van evt. VIP-pictogrammetjes, bij VIP-nrs komen die er ook nog bij.)

Verwijderd

hier nog een eigenaar* die kan bevestigen dat de nummers op je sim staan.

*de rest van de girorekeninghouders kunnen hier ook reageren...
Pagina: 1