In de onderstaande code probeer ik naar het goede element te gaan van een lijst, dan heeft dat element als private data element ook een lijst en die wil ik gaan vullen..... alleen dat gaat fout 
Nou gebeurt dit allemaal tijdens het inlezen van een file en afhankelijk van de eerste letter moet het een verschillend aantal dingen inlezen.
Hij crashed nu altijd als ik iets wil doen met de correcte iter.GetElement()....
Terwijl hij dus wel netjes eerst door stap C en R gaat.....
Iemand enig idee?
Nou gebeurt dit allemaal tijdens het inlezen van een file en afhankelijk van de eerste letter moet het een verschillend aantal dingen inlezen.
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
| h = fopen(filename2,"r"); ListIterator<CombiPtr> iter(mCombinationPtr->mCombiList); while(!feof(h)) { fscanf(h,"%s",test); if(!strcmp(test,"C" )) { fscanf(h,"%s %s %s %s %s %s %s %s %s", Temp1,Temp15,Temp16,Temp2,Temp3,Temp4,Temp5,Temp6,Temp7,Temp8); for(iter.GotoBegin();!iter.AtEnd();iter.GotoNext()) { if(!strcmp(Temp1,iter.GetElement()->mTractorPtr->mTractorName)) { if(!strcmp(iter.GetElement()->mTrailerPtr->mTrailerName,Temp15)) { if(!strcmp(iter.GetElement()->mDriverPtr->mDriverName, Temp16)) { iter.GetElement()->mStart = atoi(Temp5); iter.GetElement()->mEnd = atoi(Temp6); // goede iter.GetElement te pakken hier } } } } } if(!strcmp(test,"R")) { fscanf(h,"%s %s %s %s %s %s %s %s %s %s %s %s %s %s %s %s %s",Temp2,Temp3,Temp1,Temp15,Temp16,Temp15,Temp4,Temp5,Temp6,Temp7,Temp8,Temp9,Temp10,Temp11,Temp12,Temp13,Temp14); } if(!strcmp(test,"S")) { fscanf(h,"%s %s %s %s %s %s %s %s %s %s %s %s %s", Temp1,Temp15,Temp16,Temp2,Temp17,Temp4,Temp5,Temp6,Temp7,Temp8,Temp9,Temp10,Temp11); string Test = Temp16; iter.GetElement()->mOrderList.GetSize(); //iter.GetElement()->mOrderList.AddAtEnd(Test); } } fclose(h); |
Hij crashed nu altijd als ik iets wil doen met de correcte iter.GetElement()....
Terwijl hij dus wel netjes eerst door stap C en R gaat.....
Iemand enig idee?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)