Toon posts:

Computer Traag Onder Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste Tweakers,

ik heb 2 computers en nu gaat de ene dus rete traag als ik bijvoorbeeld internet explorer op wil starten of bijvoorbeeld msn 6.0 wat eerst altijd zeeeer snel ging
als ik internet explorer aanklik dan duurt het eerst 5 sec voordat de computer begint te laden en dan laad hij ineens heel erg en dan komt het ervoor dat is in games soms ook wel zo en dat haat ik zo als ik dan in mohaa op server druk en dan moet hij het laden dan denkt de computer dus even en dan pas laad ie en begint hij alles te laden ik kan hem soms wel kapot slaan weet iemand er hier iets op??

Sys specs

800 MHZ Amd Duron @ Chaintech 7aja2
256 Mb Ram PC133
3dclub Geforce 2 MX200
80 gb Western Digital 8 mb cache
op cd rom(s) en HD(s) zit een ATA100 kabel :Z
Windows XP Professional SP1 en internet Explorer 6.0
greetz
hewo

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 17:58 ]

• comprobot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 19:54
En nog andere updates naast sp1 moet je ophalen!

en Adaware gebruiken om ongewenste programma's te verwijderen

www.tiedragon.nl

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alle updates al die er zijn en ik heb alle ongewenste progs der al af :D
en ik heb me HD net gescanned

Verwijderd

geheugen gescanned met memtest? :)

Verwijderd

En eens effe checken of dma niet per ongeluk uitstaat oid.

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Toevallig ooit een besmetting gehad met een zgn. "moma" of "momma" virus (een IRC-bot)? Vandaag had mijn huisgenoot iets dergelijks, ook erg traag. Een repair-installatie verhielp het...

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Topicstarter
heej dat laatste kan het wel es zijn, ik had een waarschuwing gekregen een keer in IRC waar kan ik zo'n moma remove tool krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een apart programma gebruikt maar hij zat er niet op, kan het en kwestie van geheugen zijn of is 256 mb wel genoeg??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 17:36:
kan het en kwestie van geheugen zijn of is 256 mb wel genoeg??
Het gaat hier niet om de hoeveelheid geheugen, maar om de kwaliteit van het geheugen, vandaar het advies van....Homer Simpson :? om met Memtest je geheugen te testen. Dat progje kan je vertellen of je geheugen nog goed is.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb hier Windows 2000, en mijn computer is random traag. Ik heb uitgevonden dat het komt door Explorer, die 100% geheugen trekt. Kill ik die en start ik hem opnieuw, is er niks aan de hand...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1