Toon posts:

[NWO] niet echt speelbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had NWO ooit wel eens geprobeerd te spelen op mijn oude computer, maar dat was niet zo'n suc6, het schokte namelijk als een gek, maar nu ik mijn nieuwe pc had d8 ik toch dat het wel soepel zou mogen gaan.
specs:
cpu:AMD Athlon XP 2600+
ram: 256 DDR3200
video: ATI Radeon 9800pro (128 mb)

maar nogsteeds heb ik kleine schokjes als ik loop, en zodra ik een ventje tegen kom, is het vrij lastig om hem te raken, omdat het schokt en ik dan al weer dood ben. Ik heb het spel zowel op OpenGL als op Dirct3D geprobeerd en bij gene van bijden is het anders, ik draai op dit moment nog wel verzie 1.0, dus ik ga zo nog even de update halen, maar eigenlijk denk ik niet dat dat het probleem gaat oplossen.

btw, ik speelde eerst het spel op 1280 x 1024 op 16 bit met alles high en dat werkte dus schokkerig, maar op 1024 bij 768 op 16 bit met wat minder details aan, was het net zo erg, dus ik denk ook niet dat het aan de resolutie kan liggen, heeft iemand misschien een oplossing voor mij?

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 16:51
NWO is gewoon een bagger spel, probeer van de internet pagina patches te downloaden. wat ik wel raar vind is dat het op jouw systeem totaal niet werkt maar op mijn systeem,

1400 Athlon
512 Sd
128 G4 mx440

draait het wel.

Dus ik hoop dat je er iets aan hebt grtz

Geen informatie beschikbaar

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu die updates gedownload, en het draait wel iets soepeler, kan nu wel een missie uitspelen, maar ik vind het zo raar dat het schokt, terwijl dat echt niet zou mogen vind ik

• Boegie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

(jarig!)
Hmm,

draait er tijdens het spel nog iets op de achtergrond? Zoals Virusscanner, Kazaa ,enz.?

Verwijderd

NWO is helaas op een niet al te vlotte engine gebouwd. Game is in principe wel goed maar de system specs zijn gewoon torenhoog. Zelfs als je er ruim overheen zit blijft de game performance problemen houden. Had er zelf trouwens geen problemen mee, kon het vrij soepel spelen zonder haperingen op een Athlon 2400+, 1024 MB Ram en een GF4 TI4600. Alle drivers etc goed in orde.