Ik zit te denken om een Surround setje te kopen, maar ik loop hierbij nogal op wat vragen.. Mijn huidige situatie: TV is aangesloten aan mijn stereo installatie, en mijn PC ook (via een SCART blokje, zodat TV en PC ook verbonden zijn). Nu heb ik gekeken naar een Surround set, en DVD spelers en als ik het goed begrepen heb kan je OF zo'n setje kopen waarbij er een decoder in de DVD speler zit en je het surround setje er zo op aan kunt sluiten, OF een aparte waar het niet in zit en je er nog een versterker bij moet kopen. Is het aan te raden voor 1 van deze 2 opties te gaan? (En waarom?) Verder vroeg ik mij nog af, als ik die surround set aansluit aan mijn DVD speler... hoe gaat dat dan met het geluid van mijn stereo/tv/pc? Kan ik dat dan ook nog via die surround set eruit krijgen (ik begrijp dat het dan niet Surround is
) Heb al heel wat gelezen erover, maar dit zijn nog wat dingetjes waar ik niet uit kom. Andere tips bij het uitzoeken van een mooie DVD speler en boxjes zijn natuurlijk altijd welkom
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.