i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Ik weet niet of het helpt ofzo...
maar als ik nieuwe detonators ging installeren haalde ik na de-installatie van de oude drivers altijd de detonatordestroyer er overheen, alvorens de nieuwe drivers te installeren. Dit om rare bugs te voorkomen van stukjes oude software die blijven hangen en niet goed overweg kunnen met de nieuwe software.
Overigens moet detonatordestroyer makkelijk te vinden zijn bij de meuktrekker, en anders is er nog google. Vrij bekend programma-tje
maar als ik nieuwe detonators ging installeren haalde ik na de-installatie van de oude drivers altijd de detonatordestroyer er overheen, alvorens de nieuwe drivers te installeren. Dit om rare bugs te voorkomen van stukjes oude software die blijven hangen en niet goed overweg kunnen met de nieuwe software.
Overigens moet detonatordestroyer makkelijk te vinden zijn bij de meuktrekker, en anders is er nog google. Vrij bekend programma-tje
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
Die gebruik ik al. Ik vraag me af of het wat met de refresh rates te maken heeft
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Ander beeldscherm getest? Beeldscherm op andere pc getest? Is de kabel wel goed aangesloten? Het kan namelijk zijn dat de kabel niet helemaal goed contact maakt en dat hij dan even kort een signaal kwijt is.
Kabel zit goed vast (schroefjes) Maar als 'ie niet goed contact zou maken zou ik dit met alle nVidia drivers moeten hebben toch?. Met een ander beeldscherm heb ik ook dit probleem. IIyama op andere pc geeft geen problemen.
*Update* Nou iedereen ontzettend bedankt hoor
, ben er al uit. DirectX probleem blijkbaar. Inmiddels verholpen.
*Update* Nou iedereen ontzettend bedankt hoor
[ Voor 26% gewijzigd door Demon_Eyez op 29-08-2003 14:24 ]