[Laptop] Toshiba s1800-214 warmte probleem ?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 12:22
ik heb hier een laptop:
1000mhz
128sdram
10gig hdd

het probleem is: als ik windows xp of win2000 (98 nog niet getest) dan slaat hij in de installatie van windows vast.. het hele systeem gooit zich zelf uit. soms in het begin en soms bijna aan het eind van de installatie.. nou denk ik zelf dat het een warmte probleem is.. maar kan het ook wat anders wezen ? ik heb geen zin om me laptopje open te maken..

iemand met tips ? bvd

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Wat voor merk processor zit er in? AMD Athlon of Pentium III?

Probeer gewoon eens te booten in dos (van een bootflop). Kijk dan nog eens of je laptop na een tijdje vastloopt/uitgaat.

Probeer ook eens je schijf handmatig te formatteren met een bootflop. Misschien kan je daarna wel gewoon Windows installeren.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als het een nieuwgekochte laptop betreft, dan zou ik het troubleshooten maar verder aan de helpdesk/support overlaten en zeker niet zelf het ding openschroeven oid, maar dat ben ik.

Tot slot gaat dit topic dicht wegens incomplete informatie in de topicstart en omdat je de FAQ/policy van dit subforum schijnbaar niet hebt gelezen (wat dus in strijd is met het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/]):
Technische PMG FAQ
Dit graag lezen eer je post :)

In de beide linkjes had je gewoon de handige Hangen en Opstartproblemen troubleshooter kunnen vinden, welke is voorzien van alle denkbare tips/suggesties/oplossingen. Verder had je in de policy kunnen vinden hoe je zo'n "help, mijn pc doet het niet" topic zou moeten openen B)

Dit topic is gesloten.