Toon posts:

Hulp bij identificatie van een HDD bracket

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie wil mij even snel uit de brand helpen, ik heb van school een HD Bracket gekregen met een 40 gig schijf, maar nu moet je thuis zo''n slede kopen waar de bracket in kan. Maar ik weet niet welk merk het is, en ik moet hem vandaag bestellen. Heeft iemand deze bracket of weet ie welk merk het is laat het me dan ff weten. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.nothok.com/mark/DSCF0019.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.nothok.com/mark/DSCF0020.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.nothok.com/mark/DSCF0021.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.nothok.com/mark/DSCF0022.JPG

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
hd uit bracket halen en gwoon in de computer bouwen.... Het wordt lastig om een slee te vinden waar dit bracket in past.

Ik heb er thuis paar liggen en allemaal verschillend het enige wat overeenkomt is het sleuteltje :)

[ Voor 4% gewijzigd door ksmedts op 26-08-2003 16:48 ]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:29
Vraag op school welk merk het is? :?
Wel zo makkelijk als hij daar vandaan komt. :)

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-03 15:17

MrDry

Desperados!

Ab_dullah schreef op 26 August 2003 @ 16:47:
hd uit bracket halen en gwoon in de computer bouwen....
Is het geen SCSI? Oftewel heb je een SCSI controller?

Quod licet lovi, non licet bovi

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 21:30
Als je de laatste foto zo ziet....zo ik zeggen van wel.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
lijkt mij ook een gewone scsi aansluiting te zijn

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:29
Is geen scsi dacht ik. Heb zelf zo'n soortgelijke bracket en die aansluiting komt op je inbouw ding waar je bracket inzit/schuift. Is gewoon IDE dacht ik.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel verduidelijkt :)

Zeg het nou eens zelf, "Bracket?" zegt wel erg weinig over de inhoud van het topic B)

[ Voor 24% gewijzigd door BalusC op 26-08-2003 17:11 ]

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Idd gewoon inbouwen en voor de twijfelaars, dit is zeker geen scsi aansluiting hoor :)

Elke bracket heeft zo'n soort aansluiting. De pinnen zijn gewoon groter.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 21:00
hij lijkt verrekte veel op een bracket die ik had.
de aansluiting achter ziet er hetzelfde uit en het hendel systeem vooraan lijkt volgens het zelfde principe te werken als de mijne ( hendel zelf ziet er wel niet helemaal het zelfde uit maar das vooral cosmeties volgensmij.)
mijn broertjes heeft hem nu maar die HD die er in zat ik kaput.

now heb ik dat ding alleen jaaaaaaaren geleden gekocht en weet zo uit mijn hoofd niet werk merk (had het er wel een?) het is.

maarum... weet je school dat niet?

[ Voor 13% gewijzigd door Countess op 26-08-2003 17:18 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 21:30
WhizzCat schreef op 26 August 2003 @ 17:12:
Idd gewoon inbouwen en voor de twijfelaars, dit is zeker geen scsi aansluiting hoor :)

Keek ook niet echt naar de aansluiting van de bracket maar meer naar de HDD kabeltjes in de bracket ;)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-03 14:37
WhizzCat schreef op 26 augustus 2003 @ 17:12:

Dan moet hij iedere dag als hij thuis komt die hdd eruit schroeven en weer in zijn pc proppen, lijkt me niet bevorderlijk voor de hdd...

Een beetje school 1) levert de bracket erbij 2) geven je de mogelijkheid er eentje bij te kopen of 30 zeggen waar hij te koop is.

Immers, anders heb je er geen fuck aan :X

Verwijderd

Topicstarter
Het is inderdaad geen scsi aansluiting dit is gewoon de aanstuiting waarmee ie in de slee valt dit hebben ze zo gemaakt dat ie er makelijker in valt

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:48
He, da's toevallig. Ik heb precies dezelfde.

Typenummer = SSI SI-129
URL http://www.anime.net/~gigagon/ssi/129a.htm

Maar goed, dan zit je meteen met het probleem: voor zover ik weet is hij niet meer te koop... Maar mocht je toevallig er wel achterkomen waar ze voor een leuk prijsje nog te koop zijn ben ik ook wel geinteresseerd...
edit:
URL iets aangepast, wees naar SCSI versie (129s)

[ Voor 10% gewijzigd door CubicQ op 26-08-2003 22:47 ]

Verwijderd

CubicQ schreef op 26 August 2003 @ 22:42:
He, da's toevallig. Ik heb precies dezelfde.

Typenummer = SSI SI-129
URL http://www.anime.net/~gigagon/ssi/129a.htm

Maar goed, dan zit je meteen met het probleem: voor zover ik weet is hij niet meer te koop... Maar mocht je toevallig er wel achterkomen waar ze voor een leuk prijsje nog te koop zijn ben ik ook wel geinteresseerd...
edit:
URL iets aangepast, wees naar SCSI versie (129s)
Kijk dan op computerbeurzen... Daar kun je vaak dingen nog krijgen die je in de gewone winkel niet vindt! :+
MADG0BLIN schreef op 26 augustus 2003 @ 17:09:
Is geen scsi dacht ik. Heb zelf zo'n soortgelijke bracket en die aansluiting komt op je inbouw ding waar je bracket inzit/schuift. Is gewoon IDE dacht ik.
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 17:17:
Het is inderdaad geen scsi aansluiting dit is gewoon de aanstuiting waarmee ie in de slee valt dit hebben ze zo gemaakt dat ie er makelijker in valt
Hmmmz... en de SCSI-brackets dan??? Die hebben een zelfde soort aansluiting!!!

Bovendien is in zowel de IDE als in de SCSI-brackets de aansluiting afgeleid van de SCSI centronics (50-pens). De stekkers/contra-stekkers zijn hetzelfde alleen de pin-out is anders! (voor SCSI zou t best eens dezelfde kunnen zijn, nooit geprobeerd!) :+

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Volgens mij worden deze ook verkocht onder de naam Q-Tech... Lijkt er verdacht veel op iig...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Pagina: 1