Kun je nou echt zo het verschil merken tussen win98se en win2000pro wat betreft processorperformance? Win2000pro gebruikt toch alle 2 processoren??? Ik heb nu nl. 1 celeron 366 en ik wil er waarschijnlijk nog 1 bij omdat ik nu win2000 draai....
Verwijderd
Werkt perfect hoor, alleen als je niks bijzonders aan het doen bent komt je processorgebruik niet boven de 25%, tenminste ik met mijn dual 366@605, bij de weg, het wordt dus niet echt ondersteunt door spellen, maar als je nog een goede processor nodig hebt, ik doe er wel een weg.
Verwijderd
Ik ben toch best wel gelukkig met mijn tweede processor onder win2000 
(alletwee 366@550
)
(alletwee 366@550
Je merkt alleen dat je responstijd van je systeem veel sneller is en verder merk je het echt als je veel applicaties tegelijk hebt draaien. Dat gaat dan toch sneller.
En natuurlijk merk je het in programma's die SMP ondersteunen. Ik zelf gebruik namelijk 3D Studio MAX en Photoshop. Of er verder nog van die programma's zijn weet ik niet (behalve Q3A, maar dat is een spel). Voor mij was het heel simpel, het prijsverschil tussen een single en een dual celeron is zo'n 200,= en daarvoor heb ik het niet gelaten.
En natuurlijk merk je het in programma's die SMP ondersteunen. Ik zelf gebruik namelijk 3D Studio MAX en Photoshop. Of er verder nog van die programma's zijn weet ik niet (behalve Q3A, maar dat is een spel). Voor mij was het heel simpel, het prijsverschil tussen een single en een dual celeron is zo'n 200,= en daarvoor heb ik het niet gelaten.